Wal-Mart zavádí v USA nový systém rozpisu služeb. Výsledkem má být vyšší spokojenost zákazníků

04.08.2016 21:09 | wa pe | Diskuze

Maloobchodní řetězec Wal-Mart zavádí v 650 svých obchodech v USA nový systém rozpisu služeb s výhledem jeho zavedení do všech poboček v zemi. Systém upřednostňuje dřívější zaplnění těch směn, ve kterých podle statistik prodejů a návštěvnosti je potřeba nejvyššího počtu personálu.

Zdroj:SA
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Nejzajímavější akcie pro dnešní den, Facebook, Nestlé, Deutsche Bank, Red Hat a další...

Wal-Mart by mohla s Amazon bojovat o koupi Whole Foods, patrně to však neudělá

Společnost eBay zavádí garanci nejnižší ceny a doručení zboží do tří dnů

Ilustrační foto

Americké indexy Dow Jones a S&P 500 ukončily poslední den v týdnu mírným růstem

Výroky společnosti Kroger způsobily pokles akcie společností prodávajících potraviny

Aldi plánuje masivní expanzi v USA



Čti více
Ilustrační foto

Evropští provozovatelé plynovodů varují před Nord Stream 2. Je to jen strach z konkurence?

Qualcomm musí k soudu s FTC

WDC zopakoval nabídku na koupi čipové jednotky Toshiba

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.