Mezitím společnost přesunula své výrobní aktivity do nového komplexu o výměře 2800 m² a výrazně posílila svůj cash flow. Toto s sebou sice přineslo vyšší provozní náklady a nové výzvy, její akcie však v průběhu roku stoupaly.
Produkty Vuzix jsou oceňovány jak zákazníky, tak odbornou veřejností. Mimořádně dobře si minulý rok vedly na technologickém veletrhu CES v Las Vegas, kde mimo ocenění za inovaci získaly dalších sedm cen.
Společnost navyšuje produkci svých chytrých brýlí M100 běžících na systému Android a v příštím roce uvede na trh bezdrátový headset pro virtuální realitu iWear.
Kroky Vuzixu přichází před začátkem roku, který mnozí odborníci označují pro oblast virtuální a rozšířené reality za zlomový. Očekává se, že v dalších pěti letech bude tato část trhu růst až o 75 % ročně.
Do roku 2020 by se dle odhadů mělo prodat až 21 milionů kusů elektroniky pro rozšířenou realitu, kam spadají i chytré brýlé Vuzix M100. Podstatnou část prodejů, které se zhruba odhadují až na 100 miliard USD by měli představovat firemní zákazníci s tradicí zavádění nových technologií a oblast zdravotní péče. Nižší objem prodejů se očekává v maloobchodním prodeji a mezi hráčskou komunitou.