Výrazný příklon bankovnictví k digitalizaci v době covidu má za důsledek pokles důvěry lidí. Banky to musí řešit - diskuze

13:13 | E V | Diskuze

Nahrazení osobních kontaktů se zákazníky na pobočkách neosobními digitálními transakcemi prostřednictvím on-line a mobilních kanálů během covidové krize urychlilo pokračující narušení důvěry zákazníků k bankám, říká nová studie Accenture.

Zdroj:Petr Jarkovský, ASPEN.PR s.r.o.
Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Přidat nový příspěvek

Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se zde.



Související články


Čti více
Ilustrativní obrázek

Německý trh posiluje

Ilustrativní obrázek

Asijské akcie ztrácely, Hong Kong ztratil téměř 3 %

Ilustrativní obrázek

Frankfurtská burza otevřela v poklesu

Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifické indexy se obchodovaly smíšeně

Ilustrativní obrázek

Německá burza otevřela výrazněji v červeném

Ilustrativní obrázek

Asijské trhy převážně v záporu, roste cena mědi a niklu

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.