Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč

03.03.2016 12:51 | Redakce W4T | Diskuze

Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč. Stouply investice do inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a do mobilní reklamy. Letos se čeká další zvýšení o 11 procent. V celkových reklamních výdajích připadá na online reklamu téměř pětinový podíl. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetový rozvoj.

Foto: Gerd Altmann

 

Zdroj:čtk
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Technologické megakorporace se společně zapojily do boje proti terorismu

Nejzajímavější akcie pro dnešní den, Facebook, Nestlé, Deutsche Bank, Red Hat a další...

Ilustrační foto

Mexičtí novináři: Vláda nás špehuje izraelským špionážním softwarem

Ilustrační foto

Čína přikázala třem webům ukončit streamování

Společnost Apple Inc. chce vstoupit do content industry

Výdaje na internetovou reklamu v květnu v ČR meziročně vzrostly o 14 %



Čti více

Nvidia plánuje grafické karty pro těžaře kryptoměn

Nizozemí prodá dalších 7 % ABN Amro Group NV

Facebook dosáhl dvoumiliardového počtu uživatelů

Americké ocelárenské akcie posilují kvůli možnému zavedení cel na čínskou ocel

Forex analytici z TD očekávají, že se euro dá na ústup

Analytici z Monness potvrdili doporučení pro akcie GrubHub na Sell

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.