Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč

12:51 | Redakce W4T | Diskuze

Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč. Stouply investice do inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a do mobilní reklamy. Letos se čeká další zvýšení o 11 procent. V celkových reklamních výdajích připadá na online reklamu téměř pětinový podíl. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetový rozvoj.

Foto: Gerd Altmann

 

Zdroj:čtk
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Výběr správného influencera nepodceňujte. Vyhnete se ostudě, radí odborníci

Ilustrativní obrázek

Prodat nemovitost znamená najít kupce. Kde ho najít?

Ilustrativní obrázek

Ochota lidí v ČR akceptovat poplatky za televizi výrazně roste

Ilustrativní obrázek

Televizní reklama je stále "in"

Ilustrativní obrázek

Babčenko předstíral své zavraždění z obavy o bezpečnost rodiny. O azyl v ČR podle svých slov žádal

Ilustrativní obrázek

Předstíraná Babčenkova vražda se setkala s ostrou kritikou novinářů a expertů z celého světa



Čti více
Ilustrativní obrázek

Německá burza otevřela v lehkém plusu, Bayer reportoval horší než očekávané 4Q a snížení dividendy

Ilustrativní obrázek

Asijským akciím se dnes dařilo

Ilustrativní obrázek

Německý trh posiluje

Ilustrativní obrázek

Asijské akcie ztrácely, Hong Kong ztratil téměř 3 %

Ilustrativní obrázek

Frankfurtská burza otevřela v poklesu

Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifické indexy se obchodovaly smíšeně

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.