Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč

12:51 | Redakce W4T | Diskuze

Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč. Stouply investice do inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a do mobilní reklamy. Letos se čeká další zvýšení o 11 procent. V celkových reklamních výdajích připadá na online reklamu téměř pětinový podíl. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetový rozvoj.

Foto: Gerd Altmann

 

Zdroj:čtk
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Výběr správného influencera nepodceňujte. Vyhnete se ostudě, radí odborníci

Ilustrativní obrázek

Prodat nemovitost znamená najít kupce. Kde ho najít?

Ilustrativní obrázek

Ochota lidí v ČR akceptovat poplatky za televizi výrazně roste

Ilustrativní obrázek

Televizní reklama je stále "in"

Ilustrativní obrázek

Babčenko předstíral své zavraždění z obavy o bezpečnost rodiny. O azyl v ČR podle svých slov žádal

Ilustrativní obrázek

Předstíraná Babčenkova vražda se setkala s ostrou kritikou novinářů a expertů z celého světa



Čti více
Ilustrativní obrázek

Akcie Unity Software po první veřejné nabídce prudce vzrostly

Ilustrativní obrázek

Německá burza zahájila v červených číslech

Ilustrativní obrázek

Asijské indexy klesaly, v Japonsku jsou burzovní prázdniny

Ilustrativní obrázek

Německá burza otevřela na záporné nule

Ilustrativní obrázek

Asijské indexy dnes převážně rostly

Ilustrativní obrázek

Zámořské akcie uzavřely v červených číslech

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.