Více reklam na sociálních sítích znamená více peněz pro Facebook a Google

20.10.2017 22:22 | Ne Ro | Diskuze

Analytici ze SunTrust Robinson Humphrey se rozhovořili na téma aktuálně rostoucího reklamního byznysu na sociálních sítích, z něhož by měly profitovat akcie společností jako je Facebook (FB) či Alphabet (GOOGL, GOOG).

Foto: Public Domain

Výdaje na reklamu do sociálních sítí v 3. čtvrtletí vzrostly meziročně o 41 %, zatímco ve 2. kvartále to bylo o 40 %. Výdaje na videoreklamu do sociálních sítí ve třetím čtvrtletí vzrostly meziročně o 130 % a momentálně tvoří téměř 35 % celkových výdajů na reklamy v rámci sociálních sítí.

Zdroj:Barron's, Redakce
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrační foto

Čínská technologická společnost LeEco měla změnit svět

Akcie Twitter se v roce 2018 vrátí ve velkém stylu, je přesvědčen analytik

Lyft získá v dalším kole financování 500 milionů dolarů

Společnost Lyft obdržela souhlas kalifornských úřadů k testování samořízených aut

Ilustrační foto

Facebook chce příští rok v Nigérii otevřít technologický inkubátor

YouTube se vrací zpět do Amazon Echo Show



Čti více

BMW prodá firmě SGL Carbon 49% ve dvou joint venture společnostech

Akcie maloobchodních společností podle Goldman Sachs

Studie: Tři až čtyři šálky kávy denně mohou výrazně snížit riziko předčasné smrti

KKR podruhé vylepšila nabídku na koupi Hitachi Kokusai

Philips koupil americký startup Analytical Informatics

Ilustrační foto

Důvěra v českou i německou ekonomiku zůstává vysoká

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.