Více reklam na sociálních sítích znamená více peněz pro Facebook a Google

22:22 | Ne Ro | Diskuze

Analytici ze SunTrust Robinson Humphrey se rozhovořili na téma aktuálně rostoucího reklamního byznysu na sociálních sítích, z něhož by měly profitovat akcie společností jako je Facebook (FB) či Alphabet (GOOGL, GOOG).

Foto: Public Domain

Výdaje na reklamu do sociálních sítí v 3. čtvrtletí vzrostly meziročně o 41 %, zatímco ve 2. kvartále to bylo o 40 %. Výdaje na videoreklamu do sociálních sítí ve třetím čtvrtletí vzrostly meziročně o 130 % a momentálně tvoří téměř 35 % celkových výdajů na reklamy v rámci sociálních sítí.

Zdroj:Barron's, Redakce
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Facebook se odvolal proti pokutě 500 000 liber

Ilustrativní obrázek

Komentář k výsledkům: Google nenaplnil očekávání investorů

Ilustrativní obrázek

Twitter stále profituje i přes pokles počtu uživatelů

Ilustrativní obrázek

Společnost Alphabet vydala výsledek svého hospodaření za 3Q FY 2018

Ilustrativní obrázek

Google zveřejnil informaci, že z jeho sociální sítě mohla unikat soukromá data uživatelů, uzavírá ji

Ilustrativní obrázek

Revoluční změny v akciovém indexu S&P 500



Čti více
Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifické akcie končí pozitivně

Ilustrativní obrázek

Akciový výhled

Ilustrativní obrázek

Rudý závěr v zámoří

Ilustrativní obrázek

Index DAX na závěr týdne o půl procenta oslabil

Ilustrativní obrázek

Johnson & Johnson - 7,5 % po zprávě o přítomnosti azbestu v dětském prášku

Ilustrativní obrázek

Akcie na Wall Street klesají

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.