V ČR budou chování zákazníků měřit speciální senzory, zkušenosti s tím má i Coca-Cola či VW

04.05.2016 14:50 | fa ra | Diskuze

Spotřebitelské chování budou v obchodech nově měřit speciální senzory. Pod označením Sharpvidi dokážou zjistit nejen počet procházejících lidí, a počet těch, které produkt nebo reklama zaujaly, ale i jejich demografické údaje nebo dobu, kterou věnovali měřenému cíli. ČTK o tom informovali zástupci Sharpvidi. Podobný marketingový produkt zatím podle dostupných informací v Česku nikdo jiný nenabízí.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Volkswagen plánuje investice v souhrnné výši 70 miliard eur

Coca-Cola zvažuje snadno integrovatelné akvizice, akcie Celsius a New Age Beverages posilují

Coca-Cola zahájila konferenci pro investory pozitivním výhledem

Volkswagen v říjnu dodal zákazníkům 940.800 vozů

Coca-Cola zítra organizuje investorský den. Jaké fúze a akvizice má společnost v plánu?

Není akcie Coca-Cola přeci jen příliš drahá?



Čti více

Ropné společnosti na spalovací motory nezanevřely

Týdenní předpověď forex analytiků z ING pro páry EUR/USD a USD/JPY

Honeywell poskytne zařízení na chlazení zemního plynu

Nebraský regulační úřad schválil projekt Keystone XL

Rosněfť podepisuje s čínskou CEFC dohodu o dodávce ropy

Ilustrační foto

Prodloužení omezení těžby ropy údajně podporuje většina členů OPEC

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.