V ČR budou chování zákazníků měřit speciální senzory, zkušenosti s tím má i Coca-Cola či VW

04.05.2016 14:50 | fa ra | Diskuze

Spotřebitelské chování budou v obchodech nově měřit speciální senzory. Pod označením Sharpvidi dokážou zjistit nejen počet procházejících lidí, a počet těch, které produkt nebo reklama zaujaly, ale i jejich demografické údaje nebo dobu, kterou věnovali měřenému cíli. ČTK o tom informovali zástupci Sharpvidi. Podobný marketingový produkt zatím podle dostupných informací v Česku nikdo jiný nenabízí.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

TOP 10 nejlépe placených hvězd YouTube

Amazon přidal telefony Nokia a Alcatel mezi akční zboží

JCDecaux a America Movil založí společný podnik v Mexiku

Nejzajímavější akcie pro dnešní den, Facebook, Nestlé, Deutsche Bank, Red Hat a další...

Google přestane číst Vaše e-maily, aby zjistil, jak lépe zacílit svou reklamu

Ilustrační foto

Stávka v bratislavské továrně Volkswagenu pokračuje



Čti více

EUR: Forex analytici z Credit Agricole radí vyčkat na data o inflaci

Forex analytici z TD: Euro prolomí klíčové technické úrovně a co bude pak?

Forex analytici z BMO očekávají, že kanadská centrální banka v červenci zvedne sazby

Ilustrační foto

Deutsche Bank nyní očekává, že do konce roku si euro vůči dolaru svou sílu udrží

Americké ocelárenské akcie posilují kvůli možnému zavedení cel na čínskou ocel

Forex analytici z TD očekávají, že se euro dá na ústup

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.