S ohledem na asijsko-pacifickou oblast společnost vykázala celkový růst tržeb ve třetím čtvrtletí ve výši 6 %, v případě zavedené pobočkové sítě růst tržeb činil 2 %. Celkové tržby a tržby v zavedené pobočkové síti se od počatku roku zvýšily o 6 %, respektive 4 %.
Vedení společnosti je s výší tržeb v Číně při konstantním směnném kurzu spokojeno, konstatovalo však opětovný pokles tržeb v Hongkongu a v Macau.
Tiffany také oznámila růst celkových tržeb a tržeb v zavedené pobočkové síti v Japonsku ve výši 34 % a 24 % při konstantním směnném kurzu. Zdá se, že Tiffany ukrajuje z porce trhu původně patřícího konkurenční Chow Tai Fook, jelikož o podstatnou část růstu v Japonsku se zasloužili čínští turisté, uvádí zpráva agentury Bloomberg.
Bloomberg dále naznačuje, že čínské výrobky nemají mezi samotnými čínskými zákazníky dobrý zvuk, což by mohlo vysvětlit, proč Chow Tai Fook s Tiffany prohrává na domácím hřišti.