Šperkařské firmy chtějí prorazit v Číně u úspěšných žen

11:23 | Hů La | Diskuze

Klenotnické společnosti sází na úspěch a nezávislost nové generace žen v čínském byznyse.

Ilustrativní obrázek
Foto: Jeffrey Beall

Vzhledem k slábnoucí globální poptávce po diamantech se šperkařské firmy obrací na slibný segment nezávislých žen druhé největší ekonomiky světa.

Na čínský trh míří mj. Tiffany & Co., Debeers či Diamond Producers Association.

Cílem je propagace diamantů jako formy sebevyjádření a posunout se od tradičního pojetí diamantů jako „značky“ pro svatbu.

Firmy tedy v tomto směru mění i své marketingové strategie.

Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Tiffany přináší výsledky za 2QFY20

Ilustrativní obrázek

The Economist: Apple by si měl chystat plán B

Ilustrativní obrázek

Čínský konkurent Mastercard a Visa vstupuje na trh v Evropě

Ilustrativní obrázek

Asijské akciové trhy spíše oslabují, výjimkou je Šanghaj

Ilustrativní obrázek

Akciový výhled 24.5.2019

Ilustrativní obrázek

USA údajně zvažují obchodní restrikce na další čínské firmy



Čti více
Ilustrativní obrázek

Burza v Německu přidává 1,31%

Ilustrativní obrázek

Ropný trh bude čelit přebytku v prvním čtvrtletí roku 2020, uvedla MEA

Ilustrativní obrázek

Saudi Aramco dosáhlo hodntoy 2 bilionů dolarů během druhého obchodního dne

Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifický region se obchodoval smíšeně

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.