Šéfdesignér Hyundai Luc Donckerwolke převzal ocenění DESIGNBEST

12:56 | E V | Diskuze

Šéfdesignér společnosti Hyundai Luc Donckerwolke převzal ocenění DESIGNBEST v rámci 19. ročníku ankety AUTOBEST.

Ilustrativní obrázek
Foto: Médea Public Relations, s.r.o.

Donckerwolke se stal nejnovějším členem síně slávy „DESIGNBEST Hall of Fame“, do níž porotci ankety AUTOBEST jmenují nejúspěšnější designéry v automobilovém průmyslu.

Luc Donckerwolke je šéfdesignérem a výkonným viceprezidentem společnosti Hyundai. Donckerwolke v této funkci dohlíží na směr vývoje a strategii designu značek Hyundai, Kia a Genesis, které jsou součástí koncernu Hyundai Motor Group.

Členové poroty ankety AUTOBEST, reprezentující 31 evropských zemí, ocenili Donckerwolkeovy úspěchy na slavnostním vyhlášení výsledků letošního ročníku, které se uskutečnilo 13. února v německé Mohuči.

„V organizaci AUTOBEST již mnoho let sledujeme Lucova výjimečná díla, která vytvořil během své kariéry ve službách opravdu ikonických značek, jakými jsou Audi, Bentley nebo Lamborghini. V uplynulých letech jsme svědky Lucova vlivu na značky Hyundai a Kia. Kromě toho hraje klíčovou roli v utváření značky Genesis. Tyto úspěchy společně s nedávným milníkem v jeho kariéře, kdy byl jmenován šéfdesignérem celého koncernu, nás přiměly k tomu, abychom ho jmenovali členem naší jedinečné síně slávy,“ řekl Dan Vardie, zakladatel a předseda organizace AUTOBEST. „Luc je ve věku 54 let jedním z nejmladších členů síně slávy ‚DESIGNBEST Hall of Fame‘ a bezpochyby od něj v nadcházejících letech ještě hodně uvidíme. V éře zelené, síťově propojené a autonomní mobility je celosvětově jedním z nejvýznamnějších automobilových designérů, kteří přizpůsobují design těmto revolučním změnám.“

„Jsem hrdý, že jsem obdržel toto ocenění a stal se součástí síně slávy ‚DESIGNBEST Hall of Fame‘. Ve své kariéře jsem měl čest navrhovat design řady velmi krásných automobilů pro mnoho vzrušujících značek a přijímat další fantastické příležitosti, mezi něž patří i tvorba designu pro značky Hyundai, Kia a Genesis. Dosud to byla vzrušující a fantastická cesta a s radostí vyhlížím další kroky,“ řekl Luc Donckerwolke.

Donckerwolke nastoupil do koncernu Hyundai Motor Group v roce 2015. Předtím pracoval mnoho let v koncernu Volkswagen, v němž se podílel na vývoji modelů Audi A2, Lamborghini Murcielago a Gallardo. V roce 2012 se stal šéfdesignérem značky Bentley a vedl vývoj koncepčního vozu EXP 10 Speed 6. V roce 2015 přešel do společnosti Hyundai, v níž pracoval na její nové luxusní značce Genesis. V roce 2016 byl jmenován vedoucím designérského centra Hyundai a v roce 2018 povýšil na šéfdesignéra.

Zdroj:Mgr. Václav Kodým, Médea Public Relations, s.r.o.
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Nissan se chystá snižovat stavy

Ilustrativní obrázek

Křetinský odmítl spekulace ohledně převzetí společnosti ProSieben

Ilustrativní obrázek

Vnitrostátní lety se možná brzy obnoví

Ilustrativní obrázek

Nadace Visa Foundation vyčlení 210 milionů dolarů pro malé podniky a mikropodniky a na okamžitou pomoc v souvislosti s COVID-19

Ilustrativní obrázek

Berkshire Hathaway uprodala podíl v aerolinkách Delta Air Lines a Southwest Airlines

Ilustrativní obrázek

BMW zaznamenala v 1Q 20% propad prodejů, v dalších měsících skupina očekává další pokles poptávky



Čti více
Ilustrativní obrázek

Frankfurtská burza posiluje

Ilustrativní obrázek

Asijské indexy posilovaly

Ilustrativní obrázek

Zámořské indexy s tučnými zisky

Ilustrativní obrázek

Komentář BHS k bouřlivému vývoji na ropném trhu

Ilustrativní obrázek

Německý DAX otevřel růstem o více než 4 %

Ilustrativní obrázek

Asijské trhy v silně zeleném

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.