Reklamní trh v České republice vzroste do roku 2020 podle odhadů o 11 %

16:50 | wa pe | Diskuze

Investice do reklamy v Česku vzrostou do roku 2020 o 11 procent na 29,8 miliardy korun. České republice v současnosti patří podle výše reklamních výdajů celosvětově 43. příčka. Vyplývá to z údajů mediální agentury Zenith, které má ČTK k dispozici.

Ilustrativní obrázek
Foto: SofiLayla

V roce 2017 patřily mezi největší reklamní trhy na světě Spojené státy (197,5 miliardy USD), následované Čínou (80,4 miliardy USD) a Japonskem (43 miliard USD). Podle předpovědi Zenithu se tito tři největší mediální giganti z hlediska reklamních investic na svých příčkách udrží i v následujících letech. Své pozice si i v následujících třech letech uhájí Velká Británie, Německo, Brazílie a Jižní Korea.

Razantní změny Zenith predikuje na posledních příčkách top deseti klíčových hráčů. Francii na její aktuální osmé pozici pravděpodobně předežene Austrálie a Kanada bude na aktuální desáté pozici nahrazena nováčkem v desítce Indonésií.

Na pražském výstavišti v Letňanech dnes začal 25. ročník mezinárodního veletrhu Reklama Polygraf. Na akci mohou návštěvníci pod jednou střechou zhlédnout novinky českých a zahraničních firem z oboru polygrafie, signmakingu, reklamních a dárkových předmětů či obalových technologií. Veletrh potrvá do 31. května.

Zdroj:čtk
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Prodat nemovitost znamená najít kupce. Kde ho najít?

Ilustrativní obrázek

Televizní reklama je stále "in"

Ilustrativní obrázek

Výdaje na internetovou reklamu v dubnu klesly na 414 milionů Kč

Ilustrativní obrázek

Demokraté zveřejnili tisíce kontroverzních reklam, které si u Facebook objednala ruská agentura

Ilustrativní obrázek

Google bude přísněji prověřovat zadavatele politické reklamy

Ilustrativní obrázek

Výdaje za reklamu na webech za leden a únor klesly o 12 procent



Čti více
Ilustrativní obrázek

Německý DAX vstupuje do nového týdne na červené nule

Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifické akcie končí pozitivně

Ilustrativní obrázek

Akciový výhled

Ilustrativní obrázek

Rudý závěr v zámoří

Ilustrativní obrázek

Index DAX na závěr týdne o půl procenta oslabil

Ilustrativní obrázek

Johnson & Johnson - 7,5 % po zprávě o přítomnosti azbestu v dětském prášku

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.