Stejně jako ve sportu i ve světě obchodu se často role vítězů a poražených rychle střídají. Zatímco v letech po vypuknutí finanční krize se Puma potýkala s odlivem spotřebitelů a její akcie rychle oslabovaly, nyní poráží svou podobně velkou konkurenci z Under Armour na hlavu.
zdroj: Bloomberg
Puma se před několika lety začala orientovat na spolupráci se známými tvářemi a její kolekce dávaly spíše důraz na krásu a atraktivitu než na sportovní účelnost. Tím odradila značné množství spotřebitelů, kteří se poté poohlíželi po spíše funkčním zaměření oblečení od Under Armour.
Dnes se trend obrací a mnoho lidi ve sportovním oblečení potkáte v USA, ale i v Evropě kromě parků a hřišť také v coffee shopech, knižních klubech a během nákupů v obchodních centrech. To že spotřebitelé vyrážejí do města ve sportovním oblečení ovšem neznamená, že rezignovali na snahu být vypadat atraktivně, do obliby se tak dostávají především módně zaměřené kolekce kombinující sport i volný čas.
zdroj: Bloomberg