Prodat nemovitost znamená najít kupce. Kde ho najít?

16:59 | M Z | Diskuze

Dostáváme se do 4. fáze průmyslové revoluce zvané DIGITÁLNÍ REVOLUCE. A pokud chceme oslovit co nejvíce relevantních potencionálních kupců, klíčem k úspěchu je skvělá prezentace nemovitostí na sociálních sítích, tj. FACEBOOKU (dále jen FB) a INSTAGRAMU

Ilustrativní obrázek
Foto: Věra Vranková

Na světě je 2 miliardy lidí, kteří navštěvují FB a 70 miliónů firem, které mají profil na FB a přístup k těmto 2 miliardám potencionálních zákazníků.

V České Republice 4 milióny lidí navštíví FB každý den a firmy, potažmo makléři mají jedinečnou příležitost oslovit potencionální kupce. Podmínkou úspěchu oslovení těch správných kupců na sociálních sítích je:

Znalost cílové skupiny
Výběr lokality kde můžeme potencionálně kupce naleznout
Vytváření kreativního obsahu prezentace nemovitostí formou fotek, mini videí a videí
A nepřestávat MYSLET MOBILNĚ, VIZUÁLNĚ a V OSOBNÍ ROVINĚ
 

A je to vážně alchymie.

MYSLET MOBILNĚznamená mít na paměti, že ze 4 miliónů lidí v ČR právě 3,5 miliónů navštěvuje FB přes mobilní zařízení. To znamená, že při vytváření reklamy na FB je nutné vytvořit mobilní strategii JAKoslovit potencionální kupce přes telefon.

Videa přebírají fotkám prvenství!!

Lidé stráví na FB více prohlížením videí, než obrázků. A zvláště visuální obsah je doménou INSTAGRAMU, kde lidé stráví 5 x více času sledováním videí, než fotek. Ale tady pozor. Je nutné dokonalé znát cílovou skupinu a díky tomu zjistit, jakým jazykem k této skupině promlouvat. MYSLET VIZUÁLNĚ  znamená především vytvářet kreativní obsah. Klíčem je TVOŘIT rozmanité příspěvky, mini videa a „ STORIES“

NAVÁZAT OSOBNÍ KONTAKT znamená zaujmout  a oslovit lidi např. v messengeru. Dle průzkumu 53% lidí s větší pravděpodobností nakoupí u lidí, které mohou poslat zprávu přes messenger,  WHATSAPP, VIBER apod. Na FB či INSTAGRAMU lze reagovat na příspěvky.

Podávat a prodat danou nemovitost nemovitost znamená neustálé sledování reakcí trhu a hledání těch správných cest vedoucí k nalezení kupce.

Jen tak na závěr…..

Pro větší zvědavce TROCHA ČÍSEL v KOSTCE od zástupců FACEBOOKU pro střední a východní Evropu:

do roku 2020 bude většina lidí mít připojení na internetu
DO ROKU 2020 BUDE VIDEO TVOŘIT 75% MOBILNÍCH SDĚLENÍ
82 % INTERNETOVÝCH PŘENOSŮ BUDE DO ROKU 2021 FORMOU VIDEA
64% lidí v ČR má vlastní SMARTPHONE
4 miliónů lidí v ČR navštíví FB každý den a právě 3,5 miliónů lidí přes mobilní zařízení
76% uživatelů mobilního internetu se k sociální sítí přihlašuje minimálně 1x/měsíc
60% lidí uvádí, že informace o službě nebo produktu získává přes INSTAGRAM
75% lidí se nechává k vyhledávání sdílení a nákupu inspirovat příspěvkem

Zdroj:Ing. Věra Vránková, realitní makléř
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Finanční specialista odpovídá na aktuální otázky k tématu konce splátkového moratoria

Ilustrativní obrázek

Rostou ceny nemovitostí, výše hypoték a přes nižší úroky i splátky úvěrů

Ilustrativní obrázek

Ranní restart 21.10.2020

Ilustrativní obrázek

Dvě třetiny Čechů kvůli koronavirové krizi obtížněji dosáhnou na vlastní bydlení

Ilustrativní obrázek

Nabídka nemovitostí i poptávka po nich stále poroste

Ilustrativní obrázek

Také v Česku se projevuje nemovitostní covidová anomálie



Čti více
Ilustrativní obrázek

Komentář BHS k cenám pohonných hmot a ropy

Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifické indexy s rozdílnými výsledky

Ilustrativní obrázek

Německá burza otevřela v červených číslech

Ilustrativní obrázek

Asijské akcie klesaly

Ilustrativní obrázek

Německý DAX spolu s Evropou míří do červených čísel

Ilustrativní obrázek

Asijské trhy převážně rostly

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.