Praha 7 Se Zapojila Do Systemu Chytre Komunikace Vybrala Si Mobilni Rozhlas 81303

Rate this post

Co je to inteligentní automatizace procesů?

Inteligentní automatizace procesů je automatizace řady technologií pro optimalizaci obchodních procesů. Zahrnuje automatizaci robotických podrobnosti procesů, strojové učení pomocí umělé inteligence a kognitivní automatizaci.

Lidé v mnoha různých odvětvích byli vystaveni inteligentní automatizaci procesů v různých situacích, ať už si to uvědomují nebo ne. Pokud jste si například někdy otevřeli bankovní účet za půl hodiny, jedná se o inteligentní automatizaci procesů. Možná jste si povídali s robotem na webové stránce, nahráli dokumenty, získali souhlas a stáhli si uvítací balíček, aniž byste skutečně komunikovali s osobou.

Někdo navrhl algoritmus tak

Aby zachytil všechny podstatné a povinné prvky, zkontroloval aplikaci a schválil nebo zamítl. Inteligentní automatizace procesů v tomto kontextu znamená méně obručí pro zákazníka a vyšší efektivitu pro banku.

Inteligentní automatizace procesů v bankovnictví nebo pojišťovnictví se týká souboru nástrojů a inovací v řízení obchodních procesů, které automatizují únavné, opakující se, replikovatelné, všední a nespecializované úkoly. Spolu s žádoucím vedlejším efektem eliminace lidských chyb zjednodušuje interakce a šetří čas zrychlením těchto rutinních procesů.

Jaké jsou součásti inteligentní automatizace procesů?

Digitální automatizace procesů, automatizace robotických procesů a zdravá dávka umělé inteligence tvoří inteligentní automatizaci procesů.

Někdo navrhl algoritmus tak

Digitální automatizace procesů

Z historického hlediska, kdy digitalizace procesů začínala, mohla být její implementace těžkopádná. Nicméně převratné technologie poslední dekády to vše změnily a přeplňovaly digitální transformaci. Široké přijetí mobilních technologií vytvořilo velké množství aplikací souvisejících s optimalizací služeb a procesů, které se rychle staly hlavním proudem. Příkladem jsou aplikace pro sdílení nebo rezervaci taxi, nákupní aplikace nebo dokonce aplikace receptů.

Automatizace digitálních procesů se historicky vyvíjela z potřeby využít technologii k maximalizaci efektivity řízení obchodních procesů. Firmy těžily z výhod lepší správy dat, lepšího toku dat a lepší dostupnosti ve všech oblastech.

Automatizace robotických procesů

Snad největší výhodou automatizace digitálních procesů je agilita, kterou podniky získají. Tato superschopnost pochází z přijetí inteligentních procesů, které prosévají hromady automaticky generovaných dat a hledají trendy a poznatky, které mohou podniky využít ke strategickým rozhodnutím.

Automatizace robotických procesů se týká použití AI nebo robotů k provádění opakujících se úkolů. Přebírá nudné, pracné, mechanické, bezduché úkoly.

Tím, že robotická automatizace procesů odstraní z rovnice práce únavnou práci, uvolní lidské energie a umožní jim, aby se znovu soustředily na jiné strategičtější oblasti, aby řídily obchodní růst.

Automatizace robotických procesů

Umělá inteligence

Umělá inteligence je chytré koření: její výhoda spočívá v tom, že se vyvíjí sama o sobě a stává se postupně inteligentnější a intuitivnější. Spojte data generovaná digitální automatizací a automatizací robotických procesů na další úroveň.

Umělá inteligence má schopnost odhalit složité vzorce a provádět mnohem pokročilejší analýzy a získat užitečné poznatky, které přesahují to, co dokáže zpracovat jakákoli lidská mysl. Dokáže kombinovat minulé a současné trendy a dosáhnout ještě chytřejších výsledků.

Jak se v průmyslu využívá inteligentní automatizace procesů

Způsob, jakým digitální procesní automatizace, robotická automatizace procesů a umělá inteligence spolupracují při poskytování vynikajících zákaznických/koncových zkušeností, je docela zajímavý a elegantní.

Automatizované procesy přebírají datové vstupy z různých zdrojů a rozhraní, včetně chatových nebo hlasových botů, platebních bran, mikroslužeb, senzorických nástrojů a analytických zpráv ponořených do „databáze událostí“.

Zde je několik skvělých příkladů inteligentní automatizace procesů v různých oblastech včetně marketingu, prodeje a služeb zákazníkům v maloobchodě.

Jak se v průmyslu využívá inteligentní automatizace procesů

Maloobchodní nebo eCommerce webové stránky využívají virtuální asistenty (jako jsou chatboty), kteří zpracovávají často kladené otázky, podporují prodej a poskytují kupujícím poprodejní podporu.

Dobře navržený standardní chatbot umožňuje správná doporučení, rychlé doručení a snadné vrácení.

Stále větší procento zákazníků přijímá doporučení produktů nabízená těmito algoritmy za chatboty. Nejen, že chatboti zbavují zaměstnance dotazů, ale také používají AI k vytváření doporučení, která podporují prodeje.

Internet věcí (IoT) transformuje zážitkový maloobchod v mnoha ohledech. Inteligentní zrcadla shromažďují fyzické statistiky a umožňují zákazníkům vidět, jak na nich bude vypadat určité oblečení a make-up. Jedná se o oblíbenou aplikaci umělé inteligence a automatizace, kterou bude maloobchod stále více poznávat.

  • Lékárny mohou sledovat rozpoznávání hlasu a ověřovat zákazníky a provádět každou transakci rychlejší a bezpečnější.
  • Uličky a samoobslužné pokladny mohou poskytovat údaje o trendech nakupujících, které lze využít k efektivnějšímu skladování regálů.
  • Značky mohou čerpat ze stávajících recenzí produktů a dávat doporučení pro nové kupující.
  • Během pandemie COVID-19 klinika Mayo na Floridě používá autonomní chytrá vozidla bez řidiče k přepravě vzorků pacientů a dodávání zdravotnického materiálu.

Další výhody inteligentní automatizace procesů

Zavedení inteligentní automatizace procesů může přinést větší hodnotu než jen úsporu času a společnostem poskytnout velkou agilitu:

Může pomoci zmírnit rizika a omezit chyby odstraněním lidských chyb.

Dokáže zajistit řádnou shodu s předpisy prostřednictvím automatizace operací a procesů na různých úrovních s dodržováním všech standardů a bez rozdílů mezi jednotlivými zaměstnanci.

Inteligentní automatizace procesů vám poskytuje panoramatický pohled na vaše podnikání, přesně určuje oblasti, které vyžadují pozornost, ukazuje problémy ve vašem pracovním postupu a procesech.

Identifikujte kontaktní body na cestě zákazníka a zdůrazněte příležitosti, jak zlepšit zážitek z nakupování a zvýšit spokojenost. To pomáhá udržet si zákazníky a snížit jejich odchod.