Online poradna uLékaře.cz nabízí své služby také jako zaměstnanecký benefit

12:41 | B Z | Diskuze

Zhruba 4,5 hodiny - tolik času zabere podle interního průzkumu uLékaře.cz pacientovi standardní návštěva lékaře. Na každého Čecha připadá dle OECD v průměru 11,2 návštěv lékaře za rok, což znamená, že u lékaře stráví zhruba 50,4 hodiny.

Ilustrativní obrázek
Foto: Aspen.PR

Zhruba 4,5 hodiny - tolik času zabere podle interního průzkumu uLékaře.cz pacientovi standardní návštěva lékaře. Na každého Čecha připadá dle OECD v průměru 11,2 návštěv lékaře za rok, což znamená, že u lékaře stráví zhruba 50,4 hodiny. To může pro zaměstnavatele znamenat značnou finanční zátěž. Řešení nabízí telemedicína. Využitím české online medicínské poradny uLékaře.cz může firma ušetřit v průměru 210 pracovních hodin na 100 zaměstnanců ročně. Navíc tím firma svým zaměstnancům poskytne smysluplný benefit, který pečuje o jejich zdraví.

„Konzultace s lékaři přes internet si získává stále větší oblibu, prostřednictvím naší online poradny jsme pomohli již více než 260 tisícům pacientům. Nyní tuto službu nabízíme také zaměstnavatelům jako smysluplný zaměstnanecký benefit, který se nákladově pohybuje na úrovni oblíbených stravenek. Navíc na rozdíl od tzv. sick days přináší skutečné řešení zdravotního problému,“ říká Martin Pospíšil, výkonný ředitel společnosti uLékaře.cz. „Kromě online poradenství nabízíme v rámci služby i rychlé vyhledání vhodného lékaře v okolí a následné objednání, pokud to zdravotní stav zaměstnance vyžaduje. Naši službu mohou využít také rodinní příslušníci zaměstnanců,“ dodává Martin Pospíšil.

Benefit už využívá více než 25 společností, mezi které se řadí například Ernst&Young, Danone, Aimtec či L’Oreal. Andrea Borecká, HR Manager firmy Danone potvrzuje, že jejich zaměstnanci benefit oceňují: „Benefit uLékaře.cz je v souladu s naší misí a naši zaměstnanci jeho zavedení velmi ocenili. Vnímají službu jako jednoduchou, dostupnou a smysluplnou. Od spuštění je benefit zaměstnanci hojně využíván a zpětná vazba je pozitivní,” říká.

Konzultace na dálku může fungovat i jako prevence
Online konzultace se tak z dlouhodobého hlediska firmám vyplatí, protože šetří drahocenný čas svých zaměstnanců. Ti tak mohou namísto obcházení ordinací v klidu pracovat s vědomím, že mají lékaře „na dosah ruky“ prostřednictvím svého počítače nebo mobilního telefonu. Další přínosem je také to, že zaměstnanci více dbají o své zdraví, protože mohou s odborníky konzultovat všechny své zdravotní potíže, které je momentálně trápí, tedy i ty, s nimiž by za normálních okolností k lékaři hned nešli. Mohou tak včas podchytit zdravotní problém, který by mohl později vyžadovat komplikovanější léčbu a delší pracovní neschopnost.

Nejen řešení aktuálních potíží, ale právě i prevence je cílem zaměstnaneckého benefitu. Proto v rámci benefitu poskytuje uLékaře.cz v rámci celého roku zdravotní tipy a organizuje zdravotní workshopy a dny zdraví na míru každé společnosti.

HR benefit uLékaře.cz už využíváme třičtvrt ěroku a díky pozitivní zpětné vazbě našich lidí víme, že jsme vybrali benefit, který dává smysl. V červnu jsme využili další ze služeb uLékaře.cz a tentokrát naživo zapojili zaměstnance do péče o své zdraví. 50 z nich se ve dvou skupinách zúčastnilo workshopu Zdravá záda a od fyzioterapeuta dostalo řadu rad a tipů, které využíváme v podstatě každý den a určitě to chceme zopakovat,“ pochvaluje si Radka Pučelíková, Chief People Officer, společnosti AIMTEC.

„Naše poradna má k dispozici 250 lékařů, kteří jsou připraveni poradit lidem se zdravotními problémy 24 hodin denně sedm dní v týdnu. Na webové stránce www.ulekare.cz nebo ve stejnojmenné mobilní aplikaci stačí položit dotaz, případně k němu přiložit fotografie, nebo záznam lékařské zprávy
a zaměstnanec dostane do šesti hodin vyjádření od lékaře, který navrhne další řešení, vyžádá si názor specialisty nebo zaměstnanci doporučí objednání k lékaři,“
doplňuje Martin Pospíšil.

 

K lékaři se mohou zaměstnanci objednat i přímo, prostřednictvím služby objednání. Do připraveného online formuláře vyplní potíže, které je trápí, nebo pošlou žádanku na vyšetření a zdravotní sestra uLékaře.cz se jim do jednoho pracovního dne ozve a objedná je k nejbližšímu vhodnému lékaři v okolí. Jedná se o prověřené lékaře, se kterými má medicínská poradna dlouhodobě pozitivní zkušenosti. Služba funguje po celé České republice a také v anglickém jazyce.

Online medicínská poradna uLékaře.cz představuje nejen výhodný zaměstnanecký benefit, ale i moderní a komplexní přístup ke zdraví.

Zdroj:Michal Hoblík, ASPEN.PR s.r.o.
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Firemní výsledky pro tento týden: Siemens, Infineon Technologies, Philip Morris Int., Alphabet

Ilustrativní obrázek

Růst Facebooku zpomaluje. Jeho akcie po výsledcích odepsaly 7 %.

Ilustrativní obrázek

Konglomerát General Electric překonal očekávání výsledků za 4Q a potěšil výhledem hotovostních toků

Ilustrativní obrázek

Avast uzavře svoji dceřinou společnost Jumpshot

Ilustrativní obrázek

Skupina ČEZ podle informací deníku E15 zúžila seznam zájemců o rumunská aktiva

Ilustrativní obrázek

Ratingová agentura Fitch zhoršila rating úvěrové spolehlivosti pro výrobce letounů Boeing



Čti více
Ilustrativní obrázek

Frankfurt otevřel oslabený

Ilustrativní obrázek

Asijské indexy převážně oslabují na pozadí obav z rychlého rozšíření koronaviru mimo Čínu

Ilustrativní obrázek

Americké indexy dnes klesly, S&P o 0,38%

Ilustrativní obrázek

Komentář BHS k vývoji cen pohonných hmot a ropy

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.