Ochota lidí v ČR akceptovat poplatky za televizi výrazně roste

20:20 | Redakce W4T | Diskuze

Díky spokojenosti s televizní nabídkou zákazníci neváhají si za služby připlatit. Počet lidí, kteří jsou ochotni za televizní služby zaplatit 300–499 Kč se dokonce zdvojnásobil. Více než 94 % respondentů výzkumu NMS Market Research uvádí, že je spokojeno s kvalitou satelitního signálu ASTRA. Zároveň 90 % lidí hodnotí kladně široké portfolio kanálů dostupné prostřednictvím platformy Skylink, jež v rámci České republiky přijímá signál přes orbitální pozici ASTRA 23.5 stupňů východně.

Ilustrativní obrázek
Foto: Public Domain

Jak průzkum dále ukazuje, celkem 42 % dotázaných využívá placené televizní služby. „Jedná se především o lidi, kteří sledují televizi často a preferují televizní obsah v HD rozlišení. Tito lidé zároveň prohlašují, že jsou spokojeni s programovou nabídkou, kterou mají k dispozici,“ upřesňuje výsledky výzkumu Martin Ornass-Kubacki, viceprezident a regionální ředitel společnosti SES Video CEE.

Uživatelé jsou také ochotni platit za programové balíčky více, než tomu bylo v minulosti. Ještě v roce 2015 by za televizní služby celá čtvrtina Čechů zaplatila maximálně 49 Kč, letos stejnou částku uvedlo jen 19 % respondentů. Nejčastěji přitom šlo o uživatele, kteří přijímají televizní signál prostřednictvím pozemního vysílání. Naopak vzrostl počet lidí, kterým nevadí za televizi zaplatit vyšší částku – 28 % (dříve 24 %) akceptuje poplatek 50–149 Kč, pro 22 % (dříve 15 %) dotázaných je přijatelné zaplatit 150–299 Kč. Téměř se zdvojnásobil počet uživatelů, kteří jsou za televizní služby ochotni zaplatit 300–499 Kč, a to z původních 9 % na současných 16 %.

„Je logické, že placené TV služby zákazníkům poskytnou mnohem zajímavější nabídku a další doplňkové služby než bezplatná alternativa. Uživatelé zároveň získají možnost sledovat pořady v HD či dokonce UHD rozlišení a mnoho jiných benefitů, jako je sledování pořadů z archivu, digitální videopůjčovna a další. V neposlední řadě pak mají výhodu v tom, že v budoucnu vyhnou přechodu na DVB-T2 a s ním spojené výměně vybavení. Jak vyplynulo z výsledků výzkumu, 34 % lidí si letos plánuje pořídit novou televizi a celá třetina z nich tak činí právě pouze kvůli přechodu na DVB-T2 vysílání,“ doplňuje Martin Ornass-Kubacki.

Zdroj:ASTRA
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Výběr správného influencera nepodceňujte. Vyhnete se ostudě, radí odborníci

Ilustrativní obrázek

Televizní reklama je stále "in"

Ilustrativní obrázek

Babčenko předstíral své zavraždění z obavy o bezpečnost rodiny. O azyl v ČR podle svých slov žádal

Ilustrativní obrázek

Předstíraná Babčenkova vražda se setkala s ostrou kritikou novinářů a expertů z celého světa

Ilustrativní obrázek

Ruský novinář Babčenko je naživu. Jeho vraždu zinscenovala ukrajinská tajná služba

Ilustrativní obrázek

V Kyjevě dnes zastřelili ruského opozičního novináře Babčenka



Čti více
Ilustrativní obrázek

Frankfurtská burza otevřela v zisku

Ilustrativní obrázek

Asie obchodovala smíšeně, výrobce čipů TSMC oznámil výsledky a očekává větší investice

Ilustrativní obrázek

Klíčové centrální banky tisknou peníze jako o závod

Ilustrativní obrázek

Německý DAX se drží nuly, SAP a Covestro zvýšily celoroční výhled

Ilustrativní obrázek

Asijský trh převážně v zeleném

Ilustrativní obrázek

Německá burza zahajuje mírným růstem

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.