Objem bannerové reklamy roste

22.09.2016 14:29 | Redakce W4T | Diskuze

Zadavatelé internetové bannerové reklamy zvýšili v srpnu meziročně výdaje o tři procenta na 442 milionu korun v ceníkových cenách. Meziměsíčně to je o 16 milionů korun více. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetový rozvoj.

Foto: Alza.cz

Největším zadavatelem byl internetový obchodník s elektronikou Alza.cz s útratou 16 milionů korun. Druhý Lidl dal do internetové reklamy 14 milionů a třetí Tipsport 13 milionů Kč. Vedle obchodníků nejvíce inzerovali zprostředkovatelé peněžních služeb a prodejci aut.

Internetová jednička Seznam.cz z výdajů na inzerci v srpnu získal 192 milionů korun. Vydavatelství Economia získalo 59 milionů Kč, Mafra 45 milionů a Czech News Center 44 milionů korun.

Video reklama se na celkových výdajích do zobrazované reklamy na internetu podílela 14 procenty, zadavatelé za ní tak utratili přes 60 milionů korun. Nejvíce z této částky získal provozovatel Novy CET 21, následují FTV Prima a Seznam.cz.

Výdaje do internetové display reklamy v ceníkových cenách za celý loňský rok klesly meziročně zhruba o tři procenta na 6,3 miliardy korun.

Banner je grafická forma internetové reklamy. Zpravidla jde o obdélníkový obrázek či animaci.

Zdroj:čtk
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Nejlépe placení sportovci světa

Apple, Google a Facebook utrácejí za lobbing v nejvyšších patrech politiky USA rekordní sumy

Ilustrační foto

Šéf Asociace provozovatelů kursového sázení k loterijnímu zákonu: Zákazníci nám nepřibývají, jak bychom si představovali

TOP 10 nejlépe placených hvězd YouTube

Amazon přidal telefony Nokia a Alcatel mezi akční zboží

JCDecaux a America Movil založí společný podnik v Mexiku



Čti více

Xiaomi uvede na trh chytrý reproduktor za zlomek ceny Echo a HomePod

Šéf Apple mi slíbil, že postaví v USA tři velké továrny, prohlásil Trump

Celosvětové dodávky LCD TV panelů v prvním pololetí letošního roku poklesly

Akcie Ulta Beauty spadly po oznámení partnerství Amazonu a Violet Grey

EPS Hershey překonal odhady o 19 centů

EPS Baxteru překonal odhady o 6 centů, tržby rovněž vyšší

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.