Novým ředitelem kontaktního zákaznického centra sítě AAA AUTO se stal Petr Havel

13:46 | E V | Diskuze

Síť autocenter AAA AUTO má nového ředitele kontaktního zákaznického centra.

Ilustrativní obrázek
Foto: AAA Auto

Stal se jím Petr Havel, který dříve působil v řadě nadnárodních společností. 

“Je mi ctí být součástí vedení společnosti, která je lídrem trhu a zároveň průkopníkem nových technologií ve svém oboru již třetí dekádu. Mým hlavním cílem budou inovace v oblasti kontaktních center, které poskytnou našim zákazníkům ještě větší komfort než doposud, tak jak to očekávají,“ uvedl Petr Havel. 

Petr Havel má za sebou dvě dekády úspěšné kariéry v péči o zákazníky v sektorech telekomunikací, médií a finančních služeb. Působil mimo jiné ve společnostech Telefónica O2, MAFRA, KKCG či naposledy jako Head of telesales W.A.G. payment solutions. 

Kontaktní zákaznické centrum sítě AAA AUTO zaměstnává zhruba dvě stovky operátorů a má kromě centrály v Praze pobočky v Ostravě a polských Katowicích. Měsíčně vyřídí zhruba 75 000 telefonátů zákazníků a podílí se na polovině všech výkupů a prodejů vozů v rámci skupiny. Hlavní náplní práce kontaktního centra je sjednávání schůzek zákazníků na pobočkách kvůli výkupu či koupi automobilů a podávání informací o vybraných vozech, včetně možností nákupu vozů na splátky. Celkové prodeje v síti AAA AUTO v roce 2019 v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku dosáhly 86 000 vozů. V České republice kontaktní zákaznické centrum poskytuje servis více dvaadvaceti pobočkám.

Zdroj:Martin Moc
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Manažeři v regionu EMEA se shodují, že vedení firem by mělo mít IT v krvi

Ilustrativní obrázek

Startupy znovu rostou a nabírají nové lidi

Ilustrativní obrázek

72 % zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu a čistotu na pracovišti, 28 % naopak nevidí rozdíly nyní a před pandemií covid-19

Ilustrativní obrázek

10 oblastí, kde nám technologie pomohou přizpůsobit se nové realitě

Ilustrativní obrázek

Nová úloha HR, menší kolektivy, chytré technologie i dokonalá hygiena. Aneb co změnil covid-19 na pracovištích

Ilustrativní obrázek

Inteligentní roboti se dovedou uplatnit v každé firmě, zbaví vaše zaměstnance rutinních úkolů



Čti více
Ilustrativní obrázek

Německý DAX navyšuje zisky po indexech PMI, MTU Aero Engines se propadá o 7 % po výsledcích za 2Q

Ilustrativní obrázek

Asijské akcie převážně v plusu

Ilustrativní obrázek

HSBC Reserve Managers – euro

Ilustrativní obrázek

HSBC Reserve Managers survey – čínský renminbi

Ilustrativní obrázek

Německé akcie posilují

Ilustrativní obrázek

Asie s výjimkou Číny ztrácela

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.