Hlavním zdrojem růstu tržeb byl prodej potravy pro zvířata a výživy pro děti.
Světové největší výrobce potravin, společnost Nestlé, odstartovala fiskální rok 2019 velmi pozitivně, když vzrostly tržby z potravy pro zvířata (Purina) a výživy pro děti. Po těchto číslech společnost potvrdila své roční cíle.
Společnost reportovala tržby ve výši SFr22.2bn (22,8 mld. USD). Organické tržby vzrostly o 3,4 %. Obě čísla předčila očekávání, když analytici předpokládali tržby ve výši SFr22.1bn a růst organických tržeb e výši 2,8 %.
Výsledky společnosti jsou posledním znamením, že CEO Mark Schneider, který se ke společnosti připojil téměř před třemi lety, usilovně pracuje na změně k lepšímu.
Zdá se, že investoři ve společnost věří, když cena jejich akcií v tomto roce vzrostla o 17 % a překonala tak 14% růst evropského indexu MSCI Europe consumer staples index, stejně tak 6,5% růst společnosti Unilever.
Spotřebitelé stále více chtějí spotřebovávat zdravější a lokálně produkované potraviny, což vyvíjí tlak na výrobce balených potravin po celém světě. V reakci na to, Nestlé přepracovala portfolio svých produktů a zaměřila se na rychle rostoucí segmenty jako je káva a potrava pro zvířata.
Akcie společnosti posilují o 0,86 %.
Zdroj: The Financial Times