Největší zadavatel reklamy na světě, společnost Procter & Gamble omezí cílenou reklamu na sociální síti Facebook

09.08.2016 19:54 | wa pe | Diskuze

Podle marketingového ředitele Procter & Gamble (PG +0,4 %)  se bude společnost v budoucnu snažit najít rovnováhu mezi snahou oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků a snahou o oslovení úzké cílové skupiny. Celkové výdaje pro reklamu na Facebooku (FB +0,1 %)  nebudou prý sníženy, ale pouze jinak rozloženy.

Zdroj:SA
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.