Nedostatek topenářů před topnou sezónou. Řešením je digitalizace, profíky objednáte klidně přes WhatsApp

14:14 | E V | Diskuze

Ačkoliv letošní výjimečně teplé září začátek topné sezóny o pár dní oddálilo, na revizi kotle není radno čekat.

Ilustrativní obrázek
Foto: Topite.cz

Tvrdí to Daniel Helcl, CEO firmy Topíte.cz, která jako první v Česku spojila poctivý přístup k tradičnímu řemeslu a moderní technologie. Helclova firma řeší mimo jiné problém s náročným sháněním topenářů, kteří bývají v sezóně zaneprázdnění. Objednat jejich návštěvu je nyní možné jednoduše přes online kalendář, případně lze využít videohovor přes aplikaci WhatsApp či zavolat v jakýkoliv den nebo hodinu. Topíte.cz tak nabízí jednoduché řešení preventivních i akutních situací. Digitalizované poradenství navíc eliminuje nutnost fyzických návštěv, což je v době pandemie žádoucí.

Podle Helcla je před sezónou zapotřebí provést revizi komínu, preventivně doporučuje také kontrolu kotle nebo tepelného čerpadla. „Revize je před sezónou zapotřebí zejména proto, že případné opravy poruch v průběhu zimy jsou mnohdy časově náročné kvůli velké zaneprázdněnosti topenářů, většinou je potřeba odstavit tepelný zdroj a mohou se také prodražit,“ tvrdí zakladatel a CEO firmy.

 

Nedostupní topenáři už jsou minulostí

Zmiňovaný nedostatek profesionálů na trhu přitom firma ověřovala během minulého roku ve svém průzkumu, kdy na vzorku 163 českých registrovaných firem a živnostníků napříč republikou zkoumala, jaký je současný stav objednávek topenářských služeb. Jen 21 % oslovených topenářů přitom odpovědělo na e-mail, 41 % si jej vůbec nepřečetlo a na poptávku po topenářských službách poslalo požadovanou nabídku pouhých 6,7 %. Online řešení Topíte.cz přitom nabízí snadné objednání do pár vteřin. „Není v lidských silách topenářů soukromníků zvládat odpovědět na všechny poptávky, jen za září jsme v našem systému zaznamenali na 1 854 poptávek po našich službách a 12 339 vyplněných online kalkulací od začátku Topíte.cz. Když k tomu přidáme potřebu vedení back office a odvádění řemesla, je jasné, že je odpovědí na zefektivnění a zjednodušení práce topenářů digitalizace,“ říká Daniel Helcl.

K ještě většímu urychlení celého procesu revize či výměny tepelného zařízení má do budoucna přispět regionalizace firmy Topíte.cz. „V každém regionu bude nově přítomný zástupce firmy, který pomůže proces ještě urychlit. Zároveň koncem září spustíme novou aplikaci Zappka, která pomůže vybrat vhodný topný zdroj pro klienta,“ tvrdí Helcl.

Topíte.cz chápe řemeslo jako každou jinou službu, kterou si již dnes můžete objednat online a nestarat se o její dodání. Základem je převedení celého procesu – od objednání přes dodávání po servisování – do digitální podoby. Proto se zákazníků už při samotném poptávání služeb Topíte.cz stránka doptá na potřebné informace pro orientační cenovou nabídku, kterou obratem pošle e-mailem. „Topíte.cz jsem postavil na naprosto jednoduchém principu klasického topenářského řemesla. Rozdíl proti jiným topenářským firmám ale je, že Topíte funguje na platformě, na kterou jsme všichni zvyklí z e-shopu. Na počítači nebo na mobilu si jednoduše zadáváme, co je potřeba, a během několika chvil přijde nabídka různých variant podle požadavků klienta – rozhodnout se pak může podle ceny nebo podle preferované značky a dalších ukazatelů. Stejně jako kurýr doveze večeři, dostane zákazník ve finále topenáře, a to v nejkratším možném čase,“ dodává Helcl.

 

 

Více o Topíte.cz

Topíte.cz je topenářská firma, která jako první v Česku spojila poctivý přístup k tradičnímu řemeslu s moderními technologiemi. V roce 2018 ji založili dva zaběhnutí topenáři Karel Náprstek a Jiří Švéda spolu s Danielem Helclem, který zde dnes působí jako CEO. Už nyní je Topíte.cz největší topenářskou firmou v Česku se specializací na instalace a servis tepelných zdrojů, klimatizací a rekuperací, svým zákazníkům pomáhá také se získáváním dotací na vytápění. Propojením řemesla s moderními digitálními technologiemi zasazuje Topíte.cz topenářství do kontextu 21. století – novým i zkušeným topenářům vrací hrdost na obor, ve kterém působí, a zákazníkům umožňuje objednávat topenářské služby stejně snadno jako nákup s dovozem domů nebo odvoz na letiště.

Zdroj:Tomáš Gajdošík, HustáKomunikejšn s.r.o.
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Ranní zpráva z finančního trhu 22.10.2020

Ilustrativní obrázek

Kaufland svým zaměstnancům poděkuje odměnou ve výši 55 milionů korun

Ilustrativní obrázek

Home office či remote jsou nekorunovanými králi nejnovějšího průzkumu portálu StartupJobs. Firmy i nadále počítají s náborem

Ilustrativní obrázek

Komunikace ve firmách opět migruje do online prostředí

Ilustrativní obrázek

Práce z domova má daňové výhody i rizika



Čti více
Ilustrativní obrázek

Tesla zveřejnila své výsledky za 3Q, které zhodnotila v mnoha ohledech jako rekordní

Ilustrativní obrázek

Firmy se na home office adaptovaly, pokles produktivity není tak velký jako na jaře

Ilustrativní obrázek

Silná čísla Snap ve 3Q indikují oživení na trhu s reklamou, z výsledků těží také další sociální sítě

Ilustrativní obrázek

Netflix představil výsledky za 3Q, počty předplatitelů zaostaly za očekáváním

Ilustrativní obrázek

Ranní restart 22.10.2020

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.