na vyhlaseni cen sdgs slavili uspech startupy podporovane fondem tilia impact ventures

0
Rate this post

Směrnice pro hodnocení dopadu podrobnosti iniciativ podnikového blahobytuDokument, který vytvořily Social Value Italia, Secondo Welfare, Avanzi a ALTIS – Università Cattolica, navrhuje užitečné nástroje pro zahájení akcí k vyhodnocení sociálního dopadu podnikových plánů sociální péče.březen 2022Uložit stránku do PDF.

Dokument „Pokyny pro hodnocení dopadu iniciativ podnikového blahobytu“ je výsledkem procesu, který začal v roce 2020 a který zahrnoval Second Welfare Pathways spolu s Social Value Italia, ALTIS, Alta Scuola Impresa a Società z Katolické univerzity Nejsvětějšího srdce , Avanzi.

Směrnice pro hodnocení dopadu iniciativ podnikového blahobytu

Cílem této pracovní skupiny bylo prozkoumat příležitosti a výzvy spojené s postupy hodnocení sociálního dopadu opatření a plánů podnikového blahobytu.

Prvním krokem bylo společné vypracování v roce 2020 pozičního dokumentu

„Posouzení sociálního dopadu jako základní prvek podnikových plánů sociálního zabezpečení“, který analyzuje výsledky průzkumu zaměřeného na italské společnosti, které přijímají politiku podnikového blahobytu, a nabízí některé počáteční úvahy. na toto téma.

  1. Následně pracovní skupina podpořila výzvu k akci, aby zapojila různé subjekty zapojené do podnikového blahobytu, aby iniciovala sdílenou úvahu o faktorech usnadňujících a překážkách spojených s intervencemi v oblasti hodnocení sociálních dopadů.
  2. Vzhledem k četným žádostem o účast v tabulce byla vybrána malá pracovní skupina složená z 10 organizací: společnosti Acea, Unipol Sai, CNS Consorzio Nazionale Servizi; odbory FIM Cisl a národní CGIL;

Národní rada pojistných matematiků; sdružení provozovatelů podnikového sociálního zabezpečení AIWA – Italská asociace podnikového blahobytu; poskytovatelé WellWork, Eudaimon a Welfare Come Te.

Změřte výsledky

Tato skupina – koordinovaná společnostmi Social Value Italia, Percorsi di Secondo Welfare, ALTIS a Avanzi – se zúčastnila řady setkání, jejichž výsledky vedly k vypracování „Pokynů pro hodnocení dopadů iniciativ podnikového blahobytu“.

  1. Změřte výsledkyTento dokument si klade za cíl poskytnout nástroje a znalosti nezbytné k zahájení hodnocení sociálního dopadu podnikového plánu sociální péče.
  2. Směrnice se skutečně zaměřují na všechny fáze procesu měření dopadu: identifikaci a výběr příslušných zúčastněných stran, identifikaci a analýzu dimenzí změny, metodologii a ukazatele.

Jedná se tedy o dokument, který je výsledkem sdíleného procesu, k němuž přispěli profesionálové a experti jak v oblasti firemního blahobytu, tak hodnocení sociálních dopadů.

Demonstrujte efektivitu svých kampaní, měřte dopad a shromažďujte statistiky s touto sadou řešení od ComscoreSada řešení Ad Effectiveness společnosti Comscore dokáže více než jen měřit; pracujeme v srdci vašeho podnikání, abychom prokázali efektivitu vašich kampaní.

Sada řešení pro efektivitu reklam společnosti Comscore vám poskytuje flexibilitu a přehled, který potřebujete, abyste vynikli na trhu. S řešeními pro analýzu nárůstu získáte jistotu, že peníze, které utratíte za kampaně a partnery, přinášejí očekávaný obchodní výsledek na základě cílů vaší značky.

Kvantifikujte dopad

Pro vydavatele Ad Effectiveness poskytuje informace potřebné k optimalizaci výsledků marketingových kampaní jejich klientů a také možnost získat adherenci k budoucím kampaním. Pro inzerenty a agentury funguje analýza nárůstu jako jediný referenční bod pro audit distribuce reklam a studie zaměřené na posílení značky.
vědět víc

Pomocí funkce Ad Effectiveness zkontrolujte, zda vaše reklamní kampaň dosáhla očekávaných výsledků.Změřte výsledkyKvantifikujte dopad značky na reklamy napříč stolními počítači, mobilními zařízeními, sociálními sítěmi, Connected TV (CTV), rádiem, tiskem, billboardy a kinem.

Kvantifikujte dopad Sbírejte informace o publikuZjistěte, které demografické atributy, jako je věk, pohlaví a příjem, korelují s vašimi nejčastějšími spotřebiteli.

  • Sbírejte informace o publiku
  • Otestujte si svou konkurenční výhodu
  • Získejte konkurenční výhodu porovnáním své značky se sklonem k nákupu a povědomím o vašich konkurentech.
  • Otestujte si svou konkurenční výhodu
  • Hlavní výhody
  • Pro agentury a inzerenty

Pro majitele stránek a reklamní sítě

Pro majitele stránek a reklamní sítěProhlédněte si všechny analýzy, data a metriky kampaní na více platformách na jednom místě.Optimalizujte strategii své kampaně vyhodnocením zvýšení příspěvku sítí, vydavatelů, reklamních ploch a kreativ.

Vylepšete kampaně napříč platformami tím, že získané výsledky použijete ke zlepšení výkonu.

Směrnice pro hodnocení dopadu iniciativ podnikového blahobytu Byl představen dokument vytvořený Social Value Italia, Katolickou univerzitou ALTIS, Avanzi e Percorsi di secondo welfare.

Prezentoval dokument, který je výsledkem práce provedené Social Value Italia, Percorsi di Secondo Welfare, ALTIS – Alta Scuola Impresa e Società z Katolické univerzity Nejsvětějšího Srdce, Avanzi, s vzácnou spoluprací Acea, AIWA – Italské asociace korporací Welfare, Unipol Sai, CNS National Services Consortium; odbory FIM Cisl a národní CGIL; Národní rada pojistných matematiků; provozovatelé WellWork, Eudaimon a Welfare Come Te.

Směrnice pro hodnocení dopadu iniciativ podnikového blahobytu Autoři a autoři Davide Dal Maso, Avanzi SpA SBValentina Gabella a Valentina Langella, ALTIS, Obchodní a společenská střední škola Katolické univerzity Nejsvětějšího Srdce

  • Franca Maino, University of Milan a Second Welfare Pathways
  • Erica Melloni, Avanzi SpA SB
  • Valentino Santoni, Cesty k druhému blahobytu
  • STÁHNĚTE SI DOKUMENT

„Pokyny pro hodnocení dopadu iniciativ podnikového blahobytu“ chtějí poskytnout některé praktické náznaky a nabídnout plán pro společnosti a organizace, které přistupují k investování, plánování a měření sociálního dopadu těchto iniciativ.

„Corporate welfare znamená soubor hotovostních prostředků a služeb poskytovaných zaměstnancům soukromými společnostmi a státem (jakožto zaměstnavatelem) jako doplněk k běžné peněžní odměně. Cílem těchto nástrojů je zvýšit osobní a pracovní pohodu zaměstnanců samotných a jejich rodin“.