Makléřská pojišťovací společnost Renomia buduje síť finančních poradců po značkou Britanika. Ta nabídne občanům produkty pojištění, investic a financování bydlení. Cílem je mít během několika let přes 500 poradců, více než 100.000 klientů a pětiprocentní podíl na trhu, řekl dnes novinářům ředitel společnosti Jan Kubín.
"Budeme nabízet jen produkty, které jsou transparentní a pro klienty pochopitelné," uvedl Kubín. "Staráme se o pojištění pro naše firemní klienty. Již delší dobu jsme cítili, že bychom tuto zkušenost měli využít i ve prospěch občanů. Odtud byl jen krok k tomu, abychom investovali do poradenské sítě," doplnila zakladatelka Renomie Jiřina Nepalová.
Britanika již nyní může nabídnout produkty 15 finančních institucí. Pro širokou veřejnost bude poskytovat služby od příštího roku. V prosinci vyškolí zdarma ve své akademii první skupinu nových poradců. Poradci budou mít od Britaniky také úvodní finanční podporu. "Jde nám o kvalitu, dlouhodobý přístup ke klientům, ne o okamžitý profit," podotkl Kubín.
"Je to cesta správným směrem, zázemí Renomie je solidní," komentoval vznik společnosti šéfredaktor odborného časopisu Profi poradenství & finance Petr Fejtek. Hlavní je podle něj to, že nebudou nabízet produkty investičního životního pojištění. Z hlediska nákladů je tento produkt pro klienty totiž vždycky špatný, poznamenal.
Renomia je největší pojišťovací makléřskou společností v ČR. Od roku 1993 poskytuje komplexní služby v oblasti risk managementu a pojištění pro firmy i jejich zaměstnance. Své aktivity rozvíjí nejen v Česku, ale také na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku a Rumunsku. Jako partner největších světových pojišťovacích makléřů zajišťuje služby ve 135 zemích světa.
Naše redakce bude se zájmem sledovat vstup této společnosti na český trh. Pevně věříme, že se podaří společnosti Britanika vymanit ze zaběhlých nekalých praktik některých velkých finančně-poradenských služeb a český zákazník se konečně dočká slušného zacházení.