MONETA spouští odklad splátek pro klienty

11:34 | E V | Diskuze

Fyzické osoby, živnostníci a firmy mohou od dnešního dne zažádat o odklad splácení svých hypoték, úvěrů nebo leasingů.

Ilustrativní obrázek
Foto: Moneta Money Bank

Odklad se týká tří po sobě následujících měsíčních splátek a poplatků u zajištěných a nezajištěných úvěrů, žádost lze získat na webových stránkách. MONETA tak reaguje na současný stav, zapříčiněný vyhlášením stavu nouze v důsledku pandemie COVID-19. 


„Dokumenty o dočasném odkladu tří splátek jsou připraveny na našich webových stránkách. MONETA umožní odklad splátek všem našim klientům. Takto činíme s vědomím zodpovědnosti a nutnosti našim klientům proaktivně pomoci. Dopadem preventivních opatření budeme zřejmě poškozeni všichni,“ uvádí Tomáš Spurný, předseda představenstva a generální ředitel MONETA Money Bank.

MONETA klientům odloží tři měsíční splátky a adekvátně prodlouží splatnost úvěru. Dohromady se tak splatnost úvěru prodlouží o 4 měsíce. Výše všech zbývajících anuitních splátek po odkladu zůstane nezměněna s výjimkou poslední splátky, jejíž výše se může lišit. V případě, že je úvěr sjednán s pojištěním, je úvěr pojištěn i při odkladu splátek. Formuláře jsou ke stažení na webových stránkách www.moneta.cz/odklad-splatek.

Veškeré formuláře jsou na webové stránce https://www.moneta.cz/odklad-splatek, kde si klient stáhne daný formulář platný pro všechny úvěry – Expres půjčku, Expres Business, konsolidaci půjček, hypotéku, financování středních a velkých firem, financování movitých předmětů a vozidel. Banka také hledá řešení pro odklady splátek na kreditních kartách či tzv. kontokorentních účtech.

Vyplněný formulář klient vytiskne, podepíše a následně odešle na e-mail uvedený ve formuláři, přes datovou schránku nebo svému firemnímu bankéři. „Prosíme všechny žadatele, aby tyto formuláře zaslali do 10 dnů před datem splátky, od které bude chtít klient splácení odložit. Dokumenty mohou samozřejmě klienti vyplnit s bankéřem na pobočce,“ uvedla mluvčí skupiny MONETA Zuzana Filipová s tím, že banka se bude snažit zpracovat žádosti do 5 dnů od jejich obdržení. „V tomto smyslu bychom nicméně poprosili naše klienty, aby v maximální možné míře využívali pro komunikaci s naší bankou elektronické cesty a digitální kanály. Chceme poskytovat veškerý klientský komfort, zároveň chceme ale také klienty i naše zaměstnance chránit před možnými riziky nákazy,“ doplnila Filipová.


Zdroj:Jan Cihlář, BEAUFORT s.r.o.
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Sorrento Therapeutics obdržela povolení k testování vakcíny na Covid od FDA, akcie rostou o 25 %

Ilustrativní obrázek

Kofola: shrnutí konferenčního hovoru s managementem společnosti

Ilustrativní obrázek

Společnost Adobe překonala ve 3Q FY 2020 odhady analytiků a vykázala rekordní tržby

Ilustrativní obrázek

25 let od vzniku eBay - marketplace ve stínu své minulé slávy

Ilustrativní obrázek

Víc než polovina českých firem se při přechodu na cloud obává kompatibility systémů, nejméně se bojí úniku dat

Ilustrativní obrázek

Visa se spojila s Vipps. Budou rozvíjet mobilní platby v Evropě



Čti více
Ilustrativní obrázek

Německá burza otevřela na záporné nule

Ilustrativní obrázek

Asijské indexy dnes převážně rostly

Ilustrativní obrázek

Zámořské akcie uzavřely v červených číslech

Ilustrativní obrázek

Komentář BHS k cenám pohonných hmot a ropy

Ilustrativní obrázek

Německé akcie ztrácí

Ilustrativní obrázek

Asijské indexy po zasedání Fedu ztrácely

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.