MioWeb spouští unikátní bezplatný on-line kurz

14:06 | M Z | Diskuze

„Prosperující web“ firmám i drobným živnostníkům poradí, jak přilákat nové zákazníky.

Ilustrativní obrázek
Foto: MioWeb


Brněnská společnost MioWeb, která nabízí jedinečný editor
pro tvorbu osobních stránek i komerčních webů, dnes odstartovala unikátní
bezplatný on-line kurz „Prosperující web“.

Tento edukativní kurz, jenž se skládá ze
tří vzdělávacích videí, je určen pro všechny, kteří podnikají, prezentují se na
internetu a chtějí, aby jim jejich web přiváděl nové a další zákazníky. Zájemci o
tento kurz se do něj mohou zapojit od 12. února do 4. března


Úvodní díl jeho tvůrci nazvali „3 důvody, proč k vám nechodí zákazníci přes internet a
jak to napravit“. Rozebírají v něm tři stěžejní důvody, proč se většině firem a podnikatelů
nedaří získat nové zákazníky přes internet. Na závěr jeho diváci obdrží praktická
doporučení a úkoly, jak to napravit u svého podnikání.

Druhé video nese název „Webová stránka, která získá zákazníka i vám“ a detailně rozebírá obsah jednotlivých stránek
webu s radami, co by na nich mělo být. I zde čeká na diváky v závěru praktický úkol - mají
si vytvořit svou prodejní mikrostránku, která na většině webů úplně chybí.

Třetí video se¨jmenuje „4 kroky, jak vám web získá a udrží zákazníka“ jde ještě více do hloubky a
představuje strategii získávání zákazníků přes web. Nabízí konkrétní kroky a tipy, jak z
návštěvníka webu udělat svého nadšeného zákazníka.


„Náš kurz je určen všem, kteří se chtějí úspěšně prezentovat. Tedy jak freelancerům
a živnostníkům, ale rovněž malým i středním podnikům. Ze zkušeností našich
zákazníků víme, že většině podnikatelů nechodí přes web noví zákazníci. Našim
cílem je ukázat jim jak na to,“ říká Kateřina Pelcová, která ve společnosti MioWeb má na
starosti obchod a marketing.


Kurz „Prosperující web“ je dalším pomocným nástrojem, kterým společnost MioWeb
pomáhá firmám i živnostníkům zlepšit a zefektivnit jejich prezentaci na internetu.
„Samotný MioWeb je unikátní nástroj pro tvorbu webů, který si zamiluje i laik bez
znalosti programování. Zájemce si totiž poskládá svůj web z desítek připravených
obsahových prvků a designových bloků,“ říká jeho tvůrce a spolumajitel Martin
Dolenský.

„Náš produkt je jedinečný v tom, že ho dokáže ovládnout i technický
začátečník, bez odborných znalostí. Klientům nabízíme zákaznickou podporu v
českém jazyce. MioWeb obsahuje funkce, které zákazníkům dokáží zautomatizovat
jejich on-line prodejní kanály.

Klienti MioWebu díky editoru prodávají fyzické produkty, služby, vzdělávací lekce jako například online vzdělávání v cizích
jazycích, kurzy vaření, tréninky jógy, ale třeba i elektornické knihy či poradenství, “
dodává jeho kolegyně, týmová managerka Kateřina Sodomková.


O společnosti MioWeb:
Začátky společnosti se datují do roku 2012, kdy si její zakladatelé vytvořili vlastní
kampaňové stránky. Později pro velký zájem klientů tuto šablonu začali prodávat. Od té
doby se MioWeb neustále vyvíjí a zlepšuje svoje služby. Od roku 2014 svým klientům
nabízí uživatelsky přívětivý vizuální editor, který se každý měsíc aktualizuje a doplňuje o
nové funkce. V současné době má MioWeb okolo 4600 klientů a patří mezi přední hráče
na tuzemském trhu.

Zdroj:Káťa Pelcová
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Hyundai nabízí první pohledy na zcela nový model Sonata

Ilustrativní obrázek

Nová mobilní aplikace Raiffeisenbank načítá QR kódy z galerie a má integrovanou ochranu proti malwaru

Ilustrativní obrázek

České podniky v aréně sociálních sítí a nejnovějších technologií

Ilustrativní obrázek

Jak se změnilo odměňování zdravotníků za uplynulých pět let

Ilustrativní obrázek

Volkswagen loni zůstal již pátým rokem za sebou největší světovou automobilkou



Čti více
Ilustrativní obrázek

Komentář BHS k záporné ceně zemního plynu

Ilustrativní obrázek

J&T Banka Bond Weekly

Ilustrativní obrázek

Spotřeba pohonných hmot loni vzrostla. Vyšší zájem o benzínové vozy otočil trend a roste i prodej benzínu

Ilustrativní obrázek

Program MoneyExpo Trading - zdarma

Ilustrativní obrázek

Po pěti měsících je cena benzínu vyšší než cena nafty

Ilustrativní obrázek

Osmý ročník ankety Broker Roku zná svého vítěze

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.