Minipivovary dobývají internet. Pivní předplatné slaví úspěchy

19:05 | Redakce W4T | Diskuze

Minipivovary dobývají internet. Pivní předplatné slaví úspěchy. Třináctou zásilkou vstoupil do druhého roku na trhu první unikátní pivní klub v České republice. Služba Pivní Zásilka funguje na principu předplatného a umožňuje zákazníkům pravidelně objevovat piva především z lokální produkce minipivovarů.

Foto: W4T

 

Piva z minipivovarů v současné době zažívají nevídaný rozmach. Důvod je prostý. Spousta Čechů chce ochutnat i něco jiného, než je běžná produkce velkých pivovarů. Minipivovary mají oproti velkým pivovarům řadu specifik. Výhodou je důraz na kvalitu surovin, minipivovary se navíc často nebojí experimentovat a nabízejí rozmanité pivní styly, stupňovitosti, chutě i vůně. Mezi nevýhody pak patří skutečnost, že některá piva jsou k dostání pouze v dané restauraci, městě či regionu.

Za novými zážitky však nyní nemusí gurmáni jezdit, pivo přijede za nimi. Pivní Zásilka je služba představující ideální řešení pro všechny, kteří chtějí objevovat a ochutnávat lahodná piva z lokálních minipivovarů, a to z pohodlí domova. Již za první rok své existence představila Pivní Zásilka, www.prvnizasilka.cz, téměř padesát minipivovarů z různých krajů České republiky a zhruba třicet různých pivních stylů.

Princip služby je velice jednoduchý. Prostřednictvím pestré nabídky předplatného si mohou zákazníci zvolit předplatné na 3 měsíce či 6 měsíců. Pro pravé milovníky piva je určeno roční předplatné. Zásilku s pivy pak zákazník obdrží na počátku každého měsíce. Službu je možné si vyzkoušet bez závazků objednáním jednorázové zásilky, tedy bez nutnosti předplatného.

Skladba zásilky je vždy vybírána tak, aby byla pestrá. Obsahuje pokaždé 8 piv, které zákazník odhaluje pomocí popisů piva na webu, nebo průvodního dopisu v zásilce.

"Cílem je ukázat, že také pivo je ušlechtilý nápoj nabízející pestrou paletu chutí a gastronomických zážitků," říká provozovatel služby, Marek Badík.

Pivní Zásilka pomáhá rozvoji místního trhu a pivnímu vlastenectví a prodává chuťové zážitky všem, kteří milují pivo, chtějí vědět víc o tomto nápoji a zajímá je příběh patřící k pivu. Pivovary mohou prostřednictvím Pivní Zásilky prezentovat vlastní uvedení na trh, v případě zavedených pivovarů pak předvést nové nebo sezónní pivní speciály.

Pivní předplatné může být také vhodným dárkem například pro obchodní partnery nebo zaměstnance. Služba je oblíbená i u žen, které tímto způsobem obdarovávají své manžele a partnery. Předplatné rovněž oceňují kamarádi, přátelé nebo rodina.

Zdroj:Pivní Zásilka
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Kauza kolem nafty uskladněné společností Viktoriagruppe stále není u konce. Insolvenční správce podal novou žalobu

Ilustrativní obrázek

Čína založila fond na podporu sektoru služeb

Ilustrativní obrázek

Předseda Družstva CBA: Česku by prospěl nedělní zákaz prodeje

Ilustrativní obrázek

Banka Wells Fargo předpovídá skvělý rok pro maloobchodní sektor

Ilustrativní obrázek

Investoři sázejí na maloobchodní akcie

Ilustrativní obrázek

Zítra se spustí povánoční výprodeje i v kamenných prodejnách



Čti více
Ilustrativní obrázek

Shell a BP začnou kupovat libyjskou ropu

Ilustrativní obrázek

Hodnota akcie Alnylam se loni více než ztrojnásobila a letošní rok bude ještě lepší

Ilustrativní obrázek

Analytici z Barclays vidí tři pozitivní šance pro akcie IBM

Ilustrativní obrázek

Apple hodlá přispět 350 miliardami USD do ekonomiky USA

Ilustrativní obrázek

Ne všichni analytici hodnotí poptávku po Apple iPhone kladně

Ilustrativní obrázek

Analytici z Canaccord zvedli cílovou cenu pro akcie Qualcomm

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.