Mediální agentura ZenithOptimedia snížila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu

20.06.2016 09:55 | fa ra | Diskuze

Mediální agentura ZenithOptimedia dnes snížila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu na 4,1 procenta z dříve předpokládaných 4,6 procenta. Předpověděla rovněž, že firmy v příštím roce poprvé utratí více peněz za mobilní internetovou reklamu než za inzerci zobrazovanou na stolních počítačích.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

TOP 10 nejlépe placených hvězd YouTube

Nejzajímavější akcie pro dnešní den, Facebook, Nestlé, Deutsche Bank, Red Hat a další...

Výdaje na internetovou reklamu v květnu v ČR meziročně vzrostly o 14 %

Kolik stojí kliknutí na reklamu na Google? Za klíčové slovo z oblasti půjček zaplatí zadavatel až 99 korun

Snap představuje nový samoobslužný reklamní systém

Facebook spouští nový marketingový nástroj



Čti více

Forex analytici z Nomura očekávají další rally na párech EUR/AUD a EUR/NZD

Akcie Supervalu jsou podle analytiků RBC Capital těžce podhodnoceny

Akcie Pandora Media dnes zažívají rally

Bankovní akcie dnes zažívají rally před zveřejněním závěrů CCAR

Kala Pharmaceuticals se připravuje na IPO

EUR: Forex analytici z Credit Agricole radí vyčkat na data o inflaci

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.