Mediální agentura ZenithOptimedia snížila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu

20.06.2016 09:55 | fa ra | Diskuze

Mediální agentura ZenithOptimedia dnes snížila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu na 4,1 procenta z dříve předpokládaných 4,6 procenta. Předpověděla rovněž, že firmy v příštím roce poprvé utratí více peněz za mobilní internetovou reklamu než za inzerci zobrazovanou na stolních počítačích.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrační foto

Meziročně vzrostly v ČR náklady na internetovou reklamu o šest procent

Facebook slíbil zavést průhledná pravidla pro reklamu

Rusko se zlobí na Twitter

Více reklam na sociálních sítích znamená více peněz pro Facebook a Google

Amazon chce přetáhnout část zadavatelů reklamy od YouTube k sobě

Facebook hodlá přísněji kontrolovat reklamu. Najme další tisícovku zaměstnanců



Čti více

Problémy stíhané akcie GE lákají některé investory, ale to nejhorší je možná teprve čeká

Lowe's svými čtvrtletními výsledky překonala očekávání

Investiční manažer: Největší novinkou Tesly není tahač Semi, ale hyppercharging a dosah baterie

Broadcom plánuje významné změny patentové praxe Qualcommu

Hodnota čínského Tencentu překonala Facebook, plánuje globální expanzi

Jízda na akciích se trochu zadrhla!

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.