Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu

10:16 | fa ra | Diskuze

Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu, a to navzdory nejistotě vyvolané rozhodnutím Británie opustit Evropskou unii.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Reklamní trh přesáhl v roce 2017 sto miliard korun, nejvíce utratil eshop Alza.cz

Ilustrativní obrázek

Patnáct děsivě přesných předpovědí Billa Gatese z roku 1999

Ilustrativní obrázek

Analytici z Cowen snížili doporučení pro akcie Snap

Snap stále ještě není Facebook

Výdaje na internetovou reklamu v říjnu meziměsíčně vzrostly na 721 milionů korun

YouTube smazala 150 000 videí, které vedly ke ztrátě velkých zadavatelů reklamy



Čti více
Ilustrativní obrázek

Němečtí investoři hodnotí ekonomickou situaci nejlépe v historii

Ilustrativní obrázek

Netflix zveřejnila své výsledky za 4Q. Akcie posilují o více jak 9 %

Ilustrativní obrázek

Facebook a Google slibují investice do vývoje umělé inteligence v Paříži

Ilustrativní obrázek

Poptávka po ropě dosáhne svého vrcholu už v roce 2030, tvrdí analytici Bank of America

Ilustrativní obrázek

Cena ropy dnes dále roste. Obchodníky motivuje k nákupům slábnoucí dolar

Ilustrativní obrázek

Draghi bude po zasedání ECB blafovat, nenechte se zmást, nabádají investory forex analytici ING

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.