Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu

12.09.2016 10:16 | fa ra | Diskuze

Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu, a to navzdory nejistotě vyvolané rozhodnutím Británie opustit Evropskou unii.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

TOP 10 nejlépe placených hvězd YouTube

Nejzajímavější akcie pro dnešní den, Facebook, Nestlé, Deutsche Bank, Red Hat a další...

Výdaje na internetovou reklamu v květnu v ČR meziročně vzrostly o 14 %

Kolik stojí kliknutí na reklamu na Google? Za klíčové slovo z oblasti půjček zaplatí zadavatel až 99 korun

Snap představuje nový samoobslužný reklamní systém

Facebook spouští nový marketingový nástroj



Čti více

Příští týden bude výsledková sezóna opět středem zájmu

Ilustrační foto

Allianz odhaduje celosvětový růst sektoru pojištění o 5,9 procenta

Banka Wells Fargo musí znovu dát práci zaměstnanci, který vyzradil její nezákonné praktiky s falešnými účty

Akcie General Electric dnes po čtvrtletních výsledcích výrazně oslabily

Demokraté v USA žádají přezkoumání akvizice Whole Foods ze strany Amazon

Akcie Chipotle Mexican Grill dále oslabují v reakci na poslední nákazu norovirem

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.