LG představuje svou filosofii společensky odpovědného investování

14:14 | E V | Diskuze

Nová kampaň #CareForWhatYouWear, kterou společnost LG spustila napříč kontinenty, chce zvýšit povědomí o celosvětovém problému v módním průmyslu, jímž je plýtvání oblečením.

Ilustrativní obrázek
Foto: CareForWhatYouWear

Cílem je zároveň ukázat zákazníkům, že i drobné změny v chování mohou pomoci s ochranou planety.

 

Kampaň #CareForWhatYouWear je jednou z mnoha iniciativ společnosti LG zaměřených na ochranu životního prostředí. V rámci své globální platformy chce korejská společnost po celém světě šířit vlastní firemní filozofii udržitelného podnikání stejně jako víru v lepší zítřky.

 

Součástí kampaně, která LG představuje jako společnost vyznávající společensky odpovědné investování ESG (z angl. environmental, social and corporate governance), je také speciální komunikační video. Společnost LG oznámila, že video z kampaně #CareForWhatYouWear celosvětově překonalo hranici 100 milionů zhlédnutí.

 

Video na počátku upozorní na významný dopad, který má rychloobrátková móda na životní prostředí, stejně jako na každoročně se zvyšující objem vyhozeného textilu. Nejdůležitější část ale ukazuje, že na zlepšení této situace se může podílet každý z nás. Oblečení, které milujeme, nemusí končit v koši, když se o něj budeme lépe starat, případně ho přešijeme či upravíme, když už nesedí. Řešením je ale také věnování nechtěných módních kousků těm, kteří je ještě využijí.

 

Produkty LG pro péči o oděvy, jako jsou pračky, sušičky či systém péče o oblečení Styler, může prodloužit životnost oblečení, a to díky důkladnému vyčištění a osvěžení textilií. To je zároveň šetrné k materiálům, čímž se minimalizuje jejich poškození.1 Kampaň #CareForWhatYouWear zve své zákazníky, aby se přidali k hnutí za udržitelnou módu a pod tímto hashtagem sdíleli, jak jejich nejoblíbenější kousky ze šatníku vypadají skvěle sezónu za sezónou.

 

LG se v rámci kampaně spojilo s jedním z největších online prodejců luxusní módy s názvem NET-A-PORTER. Společně připravili kolekci stylové a udržitelné módy. Jednotlivé modely jsou vyrobené z vysoce odolných materiálů, které lze prát v pračce, a jejich noví majitelé se tak o péči mohou jednoduše postarat doma bez nutnosti využití profesionálních čistíren.

 

Společnost LG bere svoji úlohu v ochraně životního prostředí velmi vážně. Proto si opravdu vážíme obrovského množství uživatelů, kteří už video zhlédli. Nejdůležitější ale je, že si vzali za vlastní poselství celé kampaně a spolu s námi se dali do boje za udržitelnější budoucnost,“ řekla Lyu Jae-cheol, prezidentka divize LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. „Společnost LG bude i nadále využívat svou globální platformu, aby spotřebitelům představovala nové produkty a technologie, které jsou šetrnější pro naši planetu.“

# # #

 

1 Pračka AI DD ™ poskytuje o až 18 % vyšší ochranu textilií, což pomáhá prodloužit životnost oblečení. Test proběhl ve společnosti Intertek v březnu 2019 a porovnával cyklus pro praní bavlny se 2 kg spodního prádla s běžným cyklem pro praní bavlny dalších praček LG (F4V9RWP2W vs. FC1450S2W). AI DD je dostupné u tří pracích programů. Výsledky se mohou lišit v závislosti na množství oblečení v bubnu a okolním prostředí

 

 

O společnosti LG Electronics

Společnost LG Electronics Inc. je globálním inovátorem v oblasti technologií a výroby, s působností na 140 místech a s více než 70 000 pracovníky po celém světě. S celosvětovým obratem v roce 2018 ve výši 54,4 miliard dolarů, se LG skládá z pěti společností – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions and Business Solutions. Společnost LG je předním světovým výrobcem televizorů, chladniček, klimatizací, praček a mobilních zařízení, včetně prémiových produktů LG SIGNATURE a LG ThinQ podporující umělou inteligenci. Nejnovější zprávy společnosti LG naleznete na adrese www.LGnewsroom.com

Zdroj:Tereza Kroulíková, Kindred
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Budoucnost nemocnic je v lepším time managementu

Ilustrativní obrázek

Výsledky Goldman Sachs za 1Q převálcovaly očekávání, investiční banka těžila z rušného obchodování

Ilustrativní obrázek

Banka JPMorgan reportovala výsledky za 1Q, výnosy a zisk na akci překonaly nejvyšší analytický odhad

Ilustrativní obrázek

Kofola: Celoroční výsledky bez překvapení, meziroční pokles vzhledem k nižším tržbám

Ilustrativní obrázek

Česko na problémy ve vzdělávání využije až 18 miliard z evropského rozpočtu, podpoří doučování i letní kempy

Ilustrativní obrázek

Ranní restart 15.4.2021



Čti více
Ilustrativní obrázek

Frankfurtská burza otevřela v zisku

Ilustrativní obrázek

Asie obchodovala smíšeně, výrobce čipů TSMC oznámil výsledky a očekává větší investice

Ilustrativní obrázek

Klíčové centrální banky tisknou peníze jako o závod

Ilustrativní obrázek

Německý DAX se drží nuly, SAP a Covestro zvýšily celoroční výhled

Ilustrativní obrázek

Asijský trh převážně v zeleném

Ilustrativní obrázek

Německá burza zahajuje mírným růstem

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.