L Brands získává podíl na trhu na úkor svých obchodních marží, tvrdí analytici Citigroup

01.09.2016 21:28 | wa pe | Diskuze
Foto: Fernando Mafra

Za působivými tržbami ze zavedené pobočkové sítě L Brands(LB -2,2 %) v posledním čtvrtletí stojí podle analytiků Citigroup zaměření se Victoria's Secret na segment sportovních podprsenek za současného snížení jejich ceny. Ačkoli se společnosti daří získávat podíl na trhu na úkor konkurenční AEO, je to za cenu výrazného snížení obchodní marže, upozorňují analytici.

Zdroj:SA
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Akcie konkurentů Seagate klesají v reakci na nižší zisk Seagate

Společnost AK Steel zveřejnila výsledky za druhé čtvrtletí

Nejzajímavější akcie na dnešní den: 3M, DuPont, GM a další

Společnost Freeport-McMoRan zveřejnila kvartální výsledky

Výsledky McDonald's za 2Q překonaly očekávání

Společnost PACCAR zveřejnila výsledky za druhé čtvrtletí



Čti více

Akcie bankovního sektoru v USA posilují v reakci na rostoucí úrokové sazby

Analytici Credit Suisse snižují cílovou cenu pro akcie Incyte v reakci na odklad prodeje léku baricitinib

YouTube by jako samostatná společnost měla tržní hodnotu 75 miliard USD, tvrdí analytik

Akcie na pražské burze dnes posílily na své dvouměsíční maximum

IBM oznámila výplatu čtvrtletní dividendy

Uber nabídne svým řidičům ve Francii bezplatné pojištění

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.