K-Classic společnosti Kaufland se stala opět Nejdůvěryhodnější značkou.

14:46 | E V | Diskuze

Nejdůvěryhodnější značkou v kategorii privátních značek se stala K-Classic, nejstarší a nejsilnější privátní značka obchodního řetězce Kaufland, která letos oslavila 10. výročí na českém trhu.

Ilustrativní obrázek
Foto: Kaufland

Patří tak mezi 70 nejdůvěryhodnějších značek České republiky roku 2020, které byly začátkem listopadu vyhlášeny v rámci programu skupiny Atoz Marketing. „Spotřebitelská důvěra je jedna z nejdůležitějších hodnot každé značky. Proto jsme opravu rádi, že naše pilotní privátní značka K-Classic, která nabízí více jak 1 400 produktů ve stálém sortimentu, opět zabodovala,“ dodává Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

K-Classic, svoji první privátní značku, představil Kaufland v roce 2010. Je základním kamenem filozofie vlastních značek tohoto velkého řetězce, kterých má nyní již více než 40, a nabízí kvalitu za příznivou cenu. K-Classic zahrnuje produkty napříč celým sortimentem, od čerstvých potravin, drogerie, čisticích prostředků po oblečení. „Kvalitu dokládají i další produktová ocenění, například Česká chuťovka nebo umístění K-Classic produktů na předních místech v uznávaném spotřebitelském časopisu dTest. Letos v dTestu bodovalo trvanlivé polotučné mléko, řepkový olej, vlašské ořechy nebo čokoládová zmrzlina,“ uvádí Renata Maierl.

Program skupiny Atoz Marketing je spojen s rozsáhlým průzkumem zaměřeným na spotřebitelskou důvěru ve značky rychloobrátkového zboží, doplňků stravy a obchodních sítí. V rámci letošního ročníku soupeřilo o titul Důvěryhodná značka téměř 700 značek v 76 kategoriích a hlasovalo 4000 spotřebitelů. Je to jedna z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás a je realizovaná ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen. Průzkum také ukázal, že Češi jsou velmi konzervativní a zvolili přibližně 75 % stejných značek jako před rokem.

 

O společnosti Kaufland:

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 134 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.

Zdroj:Jiří Uhlíř, Relative PR & Consultancy, s.r.o.
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Majitel řetězců Lidl a Kaufland letos očekává rekordní tržby

Ilustrativní obrázek

Kaufland zaznamenal v uplynulém fiskálním roce v ČR pokles zisku i tržeb

Německé obchodní řetězce se pouštějí do vlastní výroby, pěstování ovoce, výroby pečiva i zmrzliny

Ilustrační foto

Obchodní řetězce zvedají mzdy a přesto nemohou najít zaměstnance pro stovky pracovních míst

Na konci roku 2016 působilo na českém trhu 740 supermarketů

Ahold a Kaufland mají zaplatit pokuty za prodej nekvalitních potravin a klamání spotřebitelů



Čti více
Ilustrativní obrázek

Po náročném vyjednávání činí OPEC+ rozhodnutí o postupném zvýšení nabídky ropy v příštím roce

Ilustrativní obrázek

Frankfurtská burza po otevření na čisté nule

Ilustrativní obrázek

Akcie v asijsko-pacifickém regionu převážně rostly, ztrátu vykazuje pouze Japonsko

Ilustrativní obrázek

Korunu čeká klidnější rok

Ilustrativní obrázek

Frankfurtská burza po otevření mírně klesá

Ilustrativní obrázek

Akcie asijsko-pacifického regionu dnes převážně rostly

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.