Inspekce zjistila problematickou reklamu především na potravinové doplňky - diskuze

15:52 | wa pe | Diskuze

Reklama na potraviny je problematická především u doplňků potravy, a to zejména na internetu, vyplývá ze zjištění Státní zemědělské a potravinářské inspekce (SZPI).

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Přidat nový příspěvek

Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se zde.



Související články
Ilustrativní obrázek

Investice do internetové reklamy se loni zvýšily o 18 procent na zhruba 23,3 miliardy korun

Ilustrativní obrázek

Celkové reálné tržby z reklamy loni vzrostly zhruba o desetinu na přibližně 150 miliard korun

Ilustrativní obrázek

Reklamní trh přesáhl v roce 2017 sto miliard korun, nejvíce utratil eshop Alza.cz

Ilustrační foto

Meziročně vzrostly v ČR náklady na internetovou reklamu o šest procent

Ilustrační foto

Konspirační teorie: Proč jim lidé věří a kde je pravda?

Indie a Rusko zažijí nejvyšší růst v investicích do reklamy



Čti více
Ilustrativní obrázek

Henkel po oznámení výsledků a zhoršení výhledu oslabuje

Ilustrativní obrázek

Společnost Fidelity Investments významně zvýšila podíl v GE

Ilustrativní obrázek

Berkshire zvýšila v Q2 podíly v Apple, US Bank, Teva, BNY Mellon a Delta

Ilustrativní obrázek

KB: Avast (Koupit, 12m = 342 GBp) - První polovina roku bude ve znamení poakvizičního růstu

Ilustrativní obrázek

Akciový výhled. Sedm poklesů v řadě by mohl být konečnou

Ilustrativní obrázek

Vybrané body z dnešního konferenčního hovoru s managementem Kofoly

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.