Inspekce zjistila problematickou reklamu především na potravinové doplňky - diskuze

15:52 | wa pe | Diskuze

Reklama na potraviny je problematická především u doplňků potravy, a to zejména na internetu, vyplývá ze zjištění Státní zemědělské a potravinářské inspekce (SZPI).

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Přidat nový příspěvek

Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se zde.



Související články
Ilustrativní obrázek

Celkové reálné tržby z reklamy loni vzrostly zhruba o desetinu na přibližně 150 miliard korun

Ilustrativní obrázek

Reklamní trh přesáhl v roce 2017 sto miliard korun, nejvíce utratil eshop Alza.cz

Ilustrační foto

Meziročně vzrostly v ČR náklady na internetovou reklamu o šest procent

Ilustrační foto

Konspirační teorie: Proč jim lidé věří a kde je pravda?

Indie a Rusko zažijí nejvyšší růst v investicích do reklamy

Ilustrační foto

Výdaje na internetovou reklamu se zvýšily o 11 procent



Čti více
Ilustrativní obrázek

Čínská Geely se stala největším akcionářem automobilky Daimler

Ilustrativní obrázek

Microsoft a Xiaomi budou spolupracovat na vývoji cloudových technologií a umělé inteligence

Ilustrativní obrázek

ČEZ podepsala dohodu o prodeji svých aktiv v Bulharsku

Ilustrativní obrázek

Americký dolar dnes dále posiluje. Na páru s eurem připisuje 0,3 %

Ilustrativní obrázek

Volkswagen vykázala za poslední rok více jak dvojnásobný čistý zisk

Ilustrativní obrázek

Boeing jedná s Donaldem Trumpem o dodání dvou prezidentských speciálů Air Force One

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.