Hlášení pojistných událostí obsahují občas skryté perly - diskuze

15:25 | Redakce W4T | Diskuze

Pracovníci zákaznických linek pojišťoven za rok vyřídí tisíce dotazů a pojistných událostí, jen některé z nich jim vyvolají úsměv na tváři. Obsahují totiž skryté perly. Mnoho zábavných příhod má počátek v drobné nedovtipnosti některých klientů. Ti pak mohou být rádi, že jejich pojistná událost neskončila hůře a z celého příběhu zbyla jen úsměvná historka.

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Přidat nový příspěvek

Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se zde.



Související články
Ilustrativní obrázek

Povinné ručení: zelená karta se mění na bílou

Ilustrativní obrázek

ČSOB vylepšuje pro své klienty cestovní pojištění a rozšiřuje jeho platnost i pro Česko

Ilustrativní obrázek

Uvolňují se omezení spojená s Covid-19 i ceny povinného ručení

Ilustrativní obrázek

Třetina Čechů se před odjezdem na dovolenou obrací kvůli bezpečnosti na sousedy

Ilustrativní obrázek

Co dělat, když živly poškodí majetek, a jak se správně pojistit?

Ilustrativní obrázek

Jak covid-19 ovlivňuje pojišťovnictví.



Čti více
Ilustrativní obrázek

Benzín bude přes léto zřejmě nejlevnější za posledních 20 let

Ilustrativní obrázek

Nemovitostní trh vyčkává, očekávání se mění (2. část)

Ilustrativní obrázek

Zjednodušte si život a plaťte mobilem

Ilustrativní obrázek

Práce na home office se stavebním společnostem neosvědčila

Ilustrativní obrázek

Stavební spoření není jen na rekonstrukce

Ilustrativní obrázek

Wirecard už zase funguje, Twisto ale i přes to odchází

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.