Hlášení pojistných událostí obsahují občas skryté perly - diskuze

15:25 | Redakce W4T | Diskuze

Pracovníci zákaznických linek pojišťoven za rok vyřídí tisíce dotazů a pojistných událostí, jen některé z nich jim vyvolají úsměv na tváři. Obsahují totiž skryté perly. Mnoho zábavných příhod má počátek v drobné nedovtipnosti některých klientů. Ti pak mohou být rádi, že jejich pojistná událost neskončila hůře a z celého příběhu zbyla jen úsměvná historka.

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Přidat nový příspěvek

Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se zde.



Související články
Ilustrativní obrázek

Zima a její specifické škody, jak se proti nim pojistit?

Ilustrativní obrázek

Proti křivdě se ozve 75 % Čechů, hlavně když jde o peníze

Ilustrativní obrázek

Češi a riziko: Řízení bez pásu bezpečnější než nechráněný sex. Hazard stejně riskantní jako investice

Ilustrativní obrázek

Lidé pojištěním chrání svoji budoucnost, říká velký průzkum BNP Paribas Cardif Pojišťovny

Ilustrativní obrázek

Pojišťovnou roku 2019 je skupina AXA Česká republika a Slovensko



Čti více
Ilustrativní obrázek

Tři otázky a odpovědi na téma: jak hospodařit s teplem

Ilustrativní obrázek

Evropa v datech

Ilustrativní obrázek

Visa rozšiřuje přeshraniční platby pro spotřebitele i malé a střední podniky

Ilustrativní obrázek

Kupujete zadluženou nemovitost?

Ilustrativní obrázek

Za vánoční dárky letos Češi utratí přes 7 tisíc korun

Ilustrativní obrázek

Nemovitosti na horách se navzdory vysokým cenám stále dobře prodávají

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.