Výkonný ředitel Ferrari, Sergio Marchionne se nechal slyšet, že elektrické Ferrari by bylo „obscénní,“ jelikož by se nevyznačovalo typickým agresivním zvukem motoru, nicméně přesně takové vytvořil automobilový nadšenec Erica Hutchinsona. Ten veterána z roku 1978 našel v zuboženém stavu po požáru motoru na vrakovišti, kde čekal na sešrotování. Elektronika, gumové těsnění, poškozená karosérie, takřka vše muselo být opraveno, říká Hutchinson, který v následujících dvou letech vložil do vraku tisíce hodin usilovné práce.
Hned tři baterie umožňují elektromobilu ujet na jedno nabití přibližně 128 kilometrů, což sice není mnoho, nicméně tento fakt je vynahrazen vysokou rychlostí, které vůz dosahuje. Hutchinson se chlubí, že na stejné trati v délce míle a půl překonal jeho elektromobil originální Ferrari řízené profesionálním jezdcem. Zatímco původním motorem poháněné Ferrari bylo v cíli za 1 minutu a 26 sekund, elektromobil to zvládl o 10 sekund rychleji.
zdroj: Wired