Do BSC nastupuje nová marketingová manažerka

15:15 | A O | Diskuze

Do čela marketingu největšího bankovního softwarehousu v České republice nastupuje zkušená marketingová odbornice Zuzana Lhotáková. 

Ilustrativní obrázek
Foto: public

Během své dvacetileté kariéry působila ve společnostech jako GE Money Bank (nyní Moneta) či Douwe Egberts. Posledních 7 let pak strávila ve vedení společnosti SAS Institute.

V SAS pomáhala Zuzana Lhotáková stavět lokální tým a mimo jiné rozjela a vedla projekt Česko v datech. Posléze vedla globální marketingový tým působící na čtyřech kontinentech. Přestup do BSC (Banking Software Company) vnímá jako další výzvu, v rámci které může zužitkovat své zkušenosti jak z bankovního sektoru, tak ze softwarové společnosti.

„V BSC otevíráme nové obchodní příležitosti, a to především na zahraničních trzích. Současně posilujeme tým, implementujeme nové interní systémy a měníme procesy, abychom mohli realizovat kampaně a primárně skrze digitální kanály budovat povědomí o značce. Naším prvním cílem expanze je území Středního východu a soustředit se budeme především na oblast digitální transformace bank. Součástí plánu je i vybudování partnerské sítě,“ upřesňuje plány společnosti Lhotáková.

V BSC se Zuzana Lhotáková zaměří na kompletní restart marketingových aktivit, které budou respektovat nový globální positioning společnosti. „S propagací našich produktů a pozicováním v mnohých ohledech teprve začínáme. To vnímám jako výzvu, ale i jako velkou výhodu,“ popisuje Lhotáková.

Nová žena v čele marketingu vidí pro BSC velkou příležitost ve vznikajících nových tržních segmentech digitálních bank a otevřeném bankovnictví založeném nejen na nové legislativě PSD2. „Díky novým trendům v oblasti digital bankingu a open bankingu mohou bankovní instituce dopřát klientům jedinečnou zákaznickou zkušenost a být mu empatickým partnerem při realizaci jeho finančních potřeb. V této oblasti má BSC v rámci svého digitálního bankovního operačního systému myGEMINI hodně co nabídnout,” věří Zuzana Lhotáková ve vlajkový produkt BSC.

 

Zdroj:Michal Marek, Fyi Prague s.r.o
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Řešení BSC pro banky budoucnosti bude u svých zakázek využívat i Deloitte

Ilustrativní obrázek

Investice do internetové reklamy se loni zvýšily o 18 procent na zhruba 23,3 miliardy korun

Ilustrativní obrázek

Marketingová hodnota české snowboardistky a lyžařky Ester Ledecké vystřelila strmě vzhůru

Ilustrativní obrázek

Patnáct děsivě přesných předpovědí Billa Gatese z roku 1999

Vyrazí Oracle, Adobe Systems či Microsoft znovu na nákupy? Technologické akcie, které mají potenciál se stát akvizičním cílem

Jak nejlépe předpovídat vývoj nezaměstnanosti? Odpověď zní porno



Čti více
Ilustrativní obrázek

Německý DAX v červeném

Ilustrativní obrázek

Asijsko - pacifické indexy v pátek smíšeně

Ilustrativní obrázek

Wall Street uzavírá v plusu, nejvýše za posledních 5 týdnů

Ilustrativní obrázek

Společnost MoffettNathanson vydala negativní doporučení na Twitter (-4,29 %)

Ilustrativní obrázek

OPEC snížil prognózu poptávky po ropě v roce 2019

Ilustrativní obrázek

Amerika po otevření posiluje

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.