Conectart hlásí v meziročním srovnání 57% nárůst obratu

12:56 | B Z | Diskuze

Obratem 329 milionů korun skončilo v roce 2018 hospodaření společnosti Conectart, největšího a nejrychleji rostoucího kontaktního centra v ČR.

Ilustrativní obrázek
Foto: public

V porovnání s předchozím rokem jde o nárůst 57 %. Stojí za ním organický růst i úspěšně realizované akvizice. Výsledky ukazují sílící poptávku po službách callcenter, progres zažívají nehlasové komunikační kanály klientů v podobě webchatů, whatsappu nebo emailu.

Zatímco v roce 2017 dosáhl Conectart obratu ve výši 210 milionů korun, v minulém roce už to bylo o 119 milionů korun více. Z jedné poloviny jde o organický růst, k druhé přispěly akvizice. Meziroční výsledky ukázaly, že sílí poptávka po službách zajištění zákaznické péče, kam spadají zákaznické linky a zákaznická kontaktní centra.  V současné době vzrostl podíl nově poptávaných služeb v této oblasti z původních 34 % na 53 %.

 

„Předpokládáme, že tento trend bude pokračovat. Firmy hledají způsob, jak zajistit výjimečnou zákaznickou péči za optimální náklady. A zde hraji stabilní poskytovatelé outsourcingu kontaktních center nenahraditelnou roli. Svůj význam má i nedostatek pracovníků zákaznických linek, který se začíná u některých firem projevovat. Ty pak hledají řešení u kontaktních center s velkou kapacitou jako je Conectart. Kontaktní centrum zajišťuje nejen provoz celého kontaktního centra. ale hlavně je schopno se snadno vyrovnávat s dynamicky se měnícím počtem hovorů, emailů, chatů, během pracovního dne,“ komentuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.  

 

Z aktuálních statistik vyplývá, že určitý boom zažívají nehlasové interakce typu emaily a chaty. V prvním kvartálu 2019 došlo k nárůstu jejich počtu v zákaznických centrech z původních 9,7 % na 13,1 %. Tento posun je podle Petra Studničky způsoben několika vlivy: „Prvním z nich je obecný posun zákazníků směrem k většímu využívání nehlasové komunikace, jako jsou webchaty, whatsapp, email. Význmný vliv má ale skutečnost, že moderní kontaktní centra zpracovávají požadavky zákazníků v kvalitním omnichannel prostředí, jež jednak zjednodušuje práci agentům a tím minimalizuje chybovat, ale hlavně dovoluje vyřešit požadavky zákazníků rychle a hladce, a tím výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost,“ vysvětluje Petr Studnička.

 

V současné době pracuje v Conectartu přes 1000 pracovníků, což je téměř o 50 % více než vloni. Úspěšné období potvrzuje i rostoucí síť poboček, díky níž může Conectart lépe využívat specifik lokálních trhů práce a snadněji plnit kapacitní požadavky partnerů. V roce 2018 se podařilo otevřít novou pobočku v Hradci Králové, v současné době tak Conectart funguje v celkem 6 lokalitách.

 

Na trhu v české republice bývá oblast outsourcingu kontaktních center dlouhodobě podceňována hlavně z hlediska kvality poskytovaných služeb. Conectart je v této oblasti průkopníkem změny. Inspirujeme se hlavně na britském a německém trhu, které považujeme v evropském kontextu za nejrozvinutější hlavně v oblasti úrovně poskytované zákaznické péče, důrazem na preciznost a procesní řízení. Naše aktivity a poskytování služeb zákazníkům na těchto trzích pak zúročujeme v poskytování služeb doma v Čechách.  Z tohoto pohledu je na českém trhu stále velký potenciál k růstu“, uzavírá Studnička

Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Dnes proběhne valná hromada energetické skupiny ČEZ; mj. se bude hlasovat o dividendě

Ilustrativní obrázek

AURES Holdings v uplynulém týdnu v síti AAA AUTO prodal nejvíce vozů v historii

Ilustrativní obrázek

Lightway udělal z České republiky velmoc a vyváží přirozené světlo do celého světa

Ilustrativní obrázek

Českému retailu se daří! Nové značky do České republiky stále přicházejí a zřídka odcházejí

Ilustrativní obrázek

J&T Banka Ranní přehled: 20/06/19

Ilustrativní obrázek

Startup Virtooal.com boří poslední výhody kamenných prodejen



Čti více
Ilustrativní obrázek

Index Dow Jones uzavírá středeční seanci malou ztrátou -0,04%.

Ilustrativní obrázek

Koruna se na páru s eurem dostala poprvé od podzimu 2018 pod 25,50 EUR/CZK

Ilustrativní obrázek

Akcie německé thyssenkrup posilují o 6,71 %

Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifické indexy převážně oslabovaly

Ilustrativní obrázek

Akcie na Wall Street zavřely blízko svých denních minim

Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifické indexy převážně slabší

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.