Conectart hlásí v meziročním srovnání 57% nárůst obratu

12:56 | B Z | Diskuze

Obratem 329 milionů korun skončilo v roce 2018 hospodaření společnosti Conectart, největšího a nejrychleji rostoucího kontaktního centra v ČR.

Ilustrativní obrázek
Foto: public

V porovnání s předchozím rokem jde o nárůst 57 %. Stojí za ním organický růst i úspěšně realizované akvizice. Výsledky ukazují sílící poptávku po službách callcenter, progres zažívají nehlasové komunikační kanály klientů v podobě webchatů, whatsappu nebo emailu.

Zatímco v roce 2017 dosáhl Conectart obratu ve výši 210 milionů korun, v minulém roce už to bylo o 119 milionů korun více. Z jedné poloviny jde o organický růst, k druhé přispěly akvizice. Meziroční výsledky ukázaly, že sílí poptávka po službách zajištění zákaznické péče, kam spadají zákaznické linky a zákaznická kontaktní centra.  V současné době vzrostl podíl nově poptávaných služeb v této oblasti z původních 34 % na 53 %.

 

„Předpokládáme, že tento trend bude pokračovat. Firmy hledají způsob, jak zajistit výjimečnou zákaznickou péči za optimální náklady. A zde hraji stabilní poskytovatelé outsourcingu kontaktních center nenahraditelnou roli. Svůj význam má i nedostatek pracovníků zákaznických linek, který se začíná u některých firem projevovat. Ty pak hledají řešení u kontaktních center s velkou kapacitou jako je Conectart. Kontaktní centrum zajišťuje nejen provoz celého kontaktního centra. ale hlavně je schopno se snadno vyrovnávat s dynamicky se měnícím počtem hovorů, emailů, chatů, během pracovního dne,“ komentuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.  

 

Z aktuálních statistik vyplývá, že určitý boom zažívají nehlasové interakce typu emaily a chaty. V prvním kvartálu 2019 došlo k nárůstu jejich počtu v zákaznických centrech z původních 9,7 % na 13,1 %. Tento posun je podle Petra Studničky způsoben několika vlivy: „Prvním z nich je obecný posun zákazníků směrem k většímu využívání nehlasové komunikace, jako jsou webchaty, whatsapp, email. Význmný vliv má ale skutečnost, že moderní kontaktní centra zpracovávají požadavky zákazníků v kvalitním omnichannel prostředí, jež jednak zjednodušuje práci agentům a tím minimalizuje chybovat, ale hlavně dovoluje vyřešit požadavky zákazníků rychle a hladce, a tím výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost,“ vysvětluje Petr Studnička.

 

V současné době pracuje v Conectartu přes 1000 pracovníků, což je téměř o 50 % více než vloni. Úspěšné období potvrzuje i rostoucí síť poboček, díky níž může Conectart lépe využívat specifik lokálních trhů práce a snadněji plnit kapacitní požadavky partnerů. V roce 2018 se podařilo otevřít novou pobočku v Hradci Králové, v současné době tak Conectart funguje v celkem 6 lokalitách.

 

Na trhu v české republice bývá oblast outsourcingu kontaktních center dlouhodobě podceňována hlavně z hlediska kvality poskytovaných služeb. Conectart je v této oblasti průkopníkem změny. Inspirujeme se hlavně na britském a německém trhu, které považujeme v evropském kontextu za nejrozvinutější hlavně v oblasti úrovně poskytované zákaznické péče, důrazem na preciznost a procesní řízení. Naše aktivity a poskytování služeb zákazníkům na těchto trzích pak zúročujeme v poskytování služeb doma v Čechách.  Z tohoto pohledu je na českém trhu stále velký potenciál k růstu“, uzavírá Studnička

Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Společnost Siemens obdržela první objednávky z Rumunska a Bulharska na lokomotivu Smartron

Ilustrativní obrázek

J&T Banka Ranní přehled: 03/09/19

Ilustrativní obrázek

Campbell Soup reportovala výsledky za 4Q FY19 nad odhady analytiků, akcie rostou

Ilustrativní obrázek

VMware oznamuje finanční výsledky druhého kvartálu fiskálního roku 2020

Ilustrativní obrázek

ČEZ oznámil další prodloužení odstávky 2. bloku JE Dukovany o dva až tři týdny (+komentář analytika)

Ilustrativní obrázek

Ulta Beauty svými výsledky za 2QFY20 nestačila na odhady a přistoupila ke snížení výhledu



Čti více
Ilustrativní obrázek

Export švýcarského zlata do Velké Británie v srpnu dosáhl nového maxima

Ilustrativní obrázek

Dnes proběhne převážení indexů PX a CECE

Ilustrativní obrázek

Klidná seance pro asijské akcie, indické si připsaly 5 % po daňové reformě

Ilustrativní obrázek

Akcie na Wall Street zavřely smíšeně

Ilustrativní obrázek

Pražskou burzu vytáhla do plusu Erste Bank

Ilustrativní obrázek

Frankfurtská burze otevírá na zelené nule

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.