Češi projevují silnou touhu po cestování

15:15 | E V | Diskuze

Zhruba 86 % dotázaných Čechů bude investovat do cestování, které se tak umístilo na první příčce investičních plánů Čechů dle průzkumu BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

Ilustrativní obrázek
Foto: Aspen.PR

Druhou naší nejčastěji plánovanou investicí je se 77 % zařizování domácnosti, tedy nákup nového nábytku, elektrospotřebičů, bytových doplňků nebo rekonstrukce nemovitosti.

Průzkum, který byl zrealizován na vzorku 26 000 lidí ve 26 zemích, poodkrývá investiční plány lidí v jednotlivých zemích. „Po cestování nejvíce touží lidé v Rusku, kde za své cesty plánuje utrácet 89 % respondentů, Portugalci vyjádřili touhu cestovat ve stejné míře jako Češi 86 %, Poláci jen o něco méně (85 %) a nejméně ze srovnávaných zemí Belgičané. Zařizování domácnosti a rekonstrukci plánuje dle průzkumu 77 % Čechů, více už je to jenom v Polsku a Rusku,“ říká Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

 

69 % Čechů plánuje investovat do zdraví či vzdělávání

Velké procento našeho národa také hodlá investovat do zdravotní péče, ať už své či někoho z rodiny. Nejvíce se na zdraví zaměří opět v Rusku, kde takovou investici plánuje 80 % dotázaných, v Polsku pak 74 %, v Portugalsku 73 % a v Turecku 72 % respondentů.

Co se týče vzdělávání dětí, chce do něj investovat 69 % Čechů, což je skoro nejvíce ze všech sledovaných zemí. Více pak pouze v Turecku, kde uvažuje o investici do lepšího vzdělání svých dětí 79 % dotázaných. V Německu je to pouze 38 %.

 

Nejméně se nám chce investovat do stěhování a zahájení vlastního podnikání

Naopak pouze 27 % Čechů v průzkumu odpovědělo, že plánují investovat do stěhování, ať už do jiné země či pouze města. Podobně jsme na tom s investováním do rozjetí vlastního byznysu.  Do něj je ochotno investovat 30 % českých respondentů. Pro srovnání s našimi sousedy – u Poláků je to významně, a to o 20 % více.

 

 

 

O průzkumu

Pojišťovna BNP Paribas Cardif realizovala průzkum na vzorku 26 000 lidí ve 26 zemích na třech kontinentech (Evropa, Latinská Amerika a Asie). Cílem bylo posoudit potřebu osobního pojištění a analyzovat změny spotřebitelského chování a očekávání vůči pojištění. Průzkum provedla výzkumná agentura Ipsos.

Zdroj:Petr Jarkovský, ASPEN.PR s.r.o.
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Výdaje po kontrolou. Nový způsob dodávky staveb na klíč umožňuje kontrolu díky transparentním účtům

Ilustrativní obrázek

Jak sehnat nejvýhodnější letenky na letní sezónu a čemu se vyvarovat?

Ilustrativní obrázek

Svět potřebuje podniky, které se nebojí převzít zodpovědnost a hledají vyšší smysl své existence

Ilustrativní obrázek

V Česku se rekordně investovalo do výzkumu a vývoje

Ilustrativní obrázek

Stavební společnost Wirtuuu spolupracuje s proslulou značkou Stradivari.



Čti více
Ilustrativní obrázek

Německý DAX na červené nule

Ilustrativní obrázek

Asijsko-pacifický region převážně v plusu, výjimkou Japonsko

Ilustrativní obrázek

Poptávka po ropě vzroste v tomto roce nejslaběji od roku 2011, informuje EIA

Ilustrativní obrázek

Německý DAX klesá

Ilustrativní obrázek

Komentář BHS k cenám pohonných hmot a vývoji na trhu s ropou

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.