Apokalypsa reklamního sektoru se odkládá

17.10.2017 22:04 | Ne Ro | Diskuze

V srpnu tohoto roku hospodářské výsledky skupiny WPP (WPPGY) a Interpublic Group (IPG) vyvolaly obavy z prudkého poklesu tržeb z reklamy. Dnes zveřejněný výsledek hospodaření společnosti Omnicom Group (OMC) tyto obavy zmírnil, a navíc vedl k posílení dalších akcií ze sektoru reklamy.

Foto: Gerd Altmann

Společnost WPP, která je největší reklamní agenturou na světě, v srpnu snížila výši svých očekávaných tržeb a uvedla, že společnosti se spotřebním zbožím snížily výdaje na reklamu. Současně varovala před sertvale rostoucím tlakem od společnosti Amazon.com (AMZN). Tato slova následně snížila optimismus směrem k reklamnímu sektoru jakožto celku.

Dnes se však situace opět značně vylepšila. Společnost Omnicom totiž představila svůj hospodářský výsledek. Zisk na akcii i tržby překonaly očekávání analytiků Wall Street. V reakci na tuto zprávu posílily nejen akcie Omnicom, nýbrž i akcie konkurenčních společností Interpublic a WPP.

Analytici z Pivotal Research nicméně před přílišným optimismem varují.

Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.