Amazon Se Otevrel Ceskym Firmam Nabidl Intuitivni Prodej Na Jedno Kliknuti 53574

0
Rate this post

E-commerce nebo Amazon: co je pohodlnější prodávat online? Elektronický obchod vs. Tržiště: jak prodávat online? Proč se nespoléhat domovská stránka pouze na e-commerce nebo na jediné tržiště, jako je Amazon?

Těžké rozhodování…ať už jste podnikatel, který již vlastní e-shop, nebo vstupujete do světa online prodeje poprvé. V obou řešeních jsou výhody i nevýhody. V tomto článku se pokusíme vysvětlit, jak se svět online prodeje mění a jak najít perfektní vzorec, jak být úspěšný.

Amazon změnil tvář online nakupování.

Chcete-li se rozhodnout, zda prodávat pouze na Amazonu nebo otevřít elektronický obchod, musíte provést řadu důležitých hodnocení Svět online prodeje

Se svou širokou škálou produktů a služeb (Amazon Prime, Amazon Echo, Alexa atd.) se stal referenčním bodem pro online nákupy a výzkum produktů. Takže ať už jste prodejce nebo výrobce, je to prodejní kanál, který rozhodně nemůžete ignorovat.

Klikněte sem, pokud si chcete nejprve přečíst: Prodej na Marketplaces

Pokud dnes neprodáváte na Amazonu, pravděpodobně o něco přicházíte. Trh Amazonu je obrovský a vydělávání peněz prodejem fyzických produktů je téměř jistota, pokud máte strategii. Výhodou prodeje na tržištích, jako je Amazon, je, že dělají veškerou strategickou práci. Jediné, co musíte udělat, je použít zdrojový produkt a oni se postarají o zbytek a zajistí nekonečný proud návštěvnosti vašich záznamů.

Amazon změnil tvář online nakupování.

Ale jde o to.

Stejně jako u všeho, co se zdá být příliš dobré na to, aby to byla pravda, a obvykle to tak je, i velká tržiště skrývají úskalí. Objevuje se trend, kdy mnoho podnikatelů opouští svůj již strukturovaný e-commerce a přechází na Amazon.

  • Nyní se 100% investice do Amazonu nejeví jako špatný nápad a v krátkodobém horizontu to často dává obchodní smysl.
  • Koneckonců, proč byste měli ztrácet čas aktivitami, které vám nepřinesou příjem tak rychle? Ale pozor, pokud půjdete all-in, činíte tak na vlastní nebezpečí!

Věděli jste, že na webu svého internetového obchodu můžete implementovat mnoho strategií, které nemůžete implementovat na trhu, jako je Amazon? Nebo že existují některé typy produktů, které můžete prodávat pouze ve svém e-shopu, a díky tomu byste mohli získat mnohem více? Výhody prodeje na Amazonu Jaké jsou ale skutečné výhody prodeje na Amazonu?

Není potřeba žádný web.

Návrh, budování, testování a správa elektronického obchodu se může prodražit i hodně za rok. Amazon vám umožňuje začít vydělávat s malou počáteční investicí, aniž byste riskovali podnikání.

SEO vytvořeno pro vás.

Vyhledejte na Googlu prakticky jakýkoli produkt. Na titulní straně se objeví „koupit nábytek online“ nebo dokonce něco tak jednoduchého jako „hračky“ a Amazon. Je to Wikipedie nakupování.

Když vytvoříte svůj internetový obchod, musíte bojovat, abyste se dostali na vrchol hodnocení vyhledávačů. To vyžaduje měsíce tvrdé práce. Prodejem svého produktu na Amazonu máte velmi dobrou šanci, že se hned objevíte na Googlu.

Důvěra zákazníků.

Spotřebitelé Amazonu velmi důvěřují. Pokud prodáváte produkt na Amazonu a pokud jste ještě nenasbírali negativní recenze, většina návštěvníků vám automaticky důvěřuje, že si produkt koupíte.

Ta míra důvěry je neocenitelná.

Solidní podpora backendu. Backendová infrastruktura Amazonu poskytuje vše, co potřebujete k podnikání, včetně sledování zásob, zpracování kreditních karet a výběru daně z obratu (nikoli však podávání daňových přiznání), což může být velmi těžkopádné, zejména pokud prodáváte ve více jurisdikcích.

Ta míra důvěry je neocenitelná.

Výhody otevření internetového obchodu.

  • Vybudujte se svými zákazníky vztah 1:1. Když vlastníte internetový obchod, přímo ovládáte vztahy se svými zákazníky.
  • Shromažďování informací o nich vám pomůže získat opakované kupující a sledovatele značky. Vlastnictví vztahu se zákazníkem vám umožňuje vlastnit prodej.

Vy řídíte provoz.

Když vlastníte elektronický obchod, musíte do něj přivést návštěvnost. Provoz lze řídit mnoha způsoby, včetně platby za proklik, SEO, vytváření seznamů nebo sociálních médií. Mít velký provoz, ale nekvalifikovaný, vám nepřinese větší tržby. Přímou správou e-shopu se můžete rozhodnout, jak si vybrat publikum a jak mít kvalitní návštěvnost, která vám přinese více konverzí.

S merchandisingem můžete být opravdu strategickí.

Merchandising je spíše věda než umění. Uživatelé chtějí bezproblémové a krásné zážitky.

Napodobujte velké značky, které na svých domovských stránkách používají kolekce a hledají stránky produktů optimalizované tak, aby poskytovaly co nejvíce informací, vizuálně nejatraktivnějším možným způsobem, a to vše při ponechání tlačítka Přidat do košíku a Pokladny nad okrajem.

Ukažte, co chcete, aby vaši zákazníci viděli na vašem e-shopu.

Provozování elektronického obchodu vám dává příležitost selektivně inzerovat své produkty.

Na svém webu můžete prezentovat své nejprodávanější produkty, recenze a vytvářet propagační akce nebo prodávat své produkty za požadovanou cenu. S pomocí strategických branding techniky, můžete na svém webu prodat více produktů.