Amazon se otevřel českým firmám, nabídl intuitivní prodej "na jedno kliknutí"

08:37 | fa ra | Diskuze

Americký internetový prodejce Amazon usnadní malým a středním českým podnikům prodej v zahraničí, poskytne jim speciální služby, například takzvaný intuitivní prodejní účet, který umožňuje prodej skrz všechny online obchody Amazonu v EU na jedno kliknutí.

Ilustrační foto
Foto: W4T

V tuzemsku nyní využívá služeb Amazon Marketplace, Amazon Web Services a Kindle Direct Publishing více než 3200 firem a kreativních profesionálů. ČTK o tom informoval Marcel Bodnár z komunikační agentury.

Jako jeden z prvních tuzemských prodejců zahájil s Amazonem spolupráci český výrobce dřevěných hraček Detoa. "Díky Amazonu, se kterým spolupracujeme od poloviny roku 2014, se nám podařilo proniknout na další trhy. Prodej se nám podařilo navýšit hlavně v Německu a Velké Británii, oblíbený je nejen Krteček, velká poptávka je i o další hračky, jako jsou Maxi perle, magnetická puzzle či divadla," popsal výkonný ředitel společnosti Detoa Jaroslav Zeman.

Podle předsedy představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Karla Havlíčka české firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami. "V Evropě jsou jimi zejména vysoké dopravní náklady a potřeba lokálního zastoupení v cílové zemi. Vítáme, že Amazon pomáhá českým firmám překonávat tyto bariéry a významně růst," dodal Havlíček.

Amazon nabízí i podporu při oslovování zákazníků v zahraničí, české firmy a živnostníci mohou prostřednictvím služby Amazon Marketplace prodávat své produkty na pěti evropských stránkách Amazon, které využívají miliony zákazníků, servis obsahuje služby od marketingového obsahu, přes uživatelskou podporu v pěti jazycích, po jednoduchou platbu.

Amazon také nabízí své logistické služby. "Při využití služby Fulfillment by Amazon mohou jednoduše dodat své zboží do některého z našich 31 evropských distribučních center, my se postaráme o zbytek. Zajistí si tak nejen rychlé doručení zboží zákazníkům kdekoliv v Evropě i jinde ve světě, ale i správu služeb zákazníkům," uvedl viceprezident Amazonu pro služby prodejcům v EU Francois Saugier.

Prodejci mohou mít u Amazonu také k dispozici analytické nástroje, které jim zajistí řadu obchodních informací a podpoří efektivní plánování marketingu, prodeje i doručování zboží.

Zdroj:čtk
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Amazon a Walmart viní Teslu ze zapříčinění požáru

Ilustrativní obrázek

Jeff Bezos prodal akcie Amazonu za cca 2,9 miliardy dolarů

Ilustrativní obrázek

Regulatorní strasti technologických titánů



Čti více
Ilustrativní obrázek

Pražská burza zakončila s mírným ziskem, všechny seance v tomto týdnu růstové

Ilustrativní obrázek

Při platbě kartou můžete mít od soboty problém, varuje ČNB.

Ilustrativní obrázek

Bank of America vidí pozitivně vývoj evropského farmaceutického sektoru

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.