Amazon se otevřel českým firmám, nabídl intuitivní prodej "na jedno kliknutí"

08:37 | fa ra | Diskuze

Americký internetový prodejce Amazon usnadní malým a středním českým podnikům prodej v zahraničí, poskytne jim speciální služby, například takzvaný intuitivní prodejní účet, který umožňuje prodej skrz všechny online obchody Amazonu v EU na jedno kliknutí.

Ilustrační foto
Foto: W4T

V tuzemsku nyní využívá služeb Amazon Marketplace, Amazon Web Services a Kindle Direct Publishing více než 3200 firem a kreativních profesionálů. ČTK o tom informoval Marcel Bodnár z komunikační agentury.

Jako jeden z prvních tuzemských prodejců zahájil s Amazonem spolupráci český výrobce dřevěných hraček Detoa. "Díky Amazonu, se kterým spolupracujeme od poloviny roku 2014, se nám podařilo proniknout na další trhy. Prodej se nám podařilo navýšit hlavně v Německu a Velké Británii, oblíbený je nejen Krteček, velká poptávka je i o další hračky, jako jsou Maxi perle, magnetická puzzle či divadla," popsal výkonný ředitel společnosti Detoa Jaroslav Zeman.

Podle předsedy představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Karla Havlíčka české firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami. "V Evropě jsou jimi zejména vysoké dopravní náklady a potřeba lokálního zastoupení v cílové zemi. Vítáme, že Amazon pomáhá českým firmám překonávat tyto bariéry a významně růst," dodal Havlíček.

Amazon nabízí i podporu při oslovování zákazníků v zahraničí, české firmy a živnostníci mohou prostřednictvím služby Amazon Marketplace prodávat své produkty na pěti evropských stránkách Amazon, které využívají miliony zákazníků, servis obsahuje služby od marketingového obsahu, přes uživatelskou podporu v pěti jazycích, po jednoduchou platbu.

Amazon také nabízí své logistické služby. "Při využití služby Fulfillment by Amazon mohou jednoduše dodat své zboží do některého z našich 31 evropských distribučních center, my se postaráme o zbytek. Zajistí si tak nejen rychlé doručení zboží zákazníkům kdekoliv v Evropě i jinde ve světě, ale i správu služeb zákazníkům," uvedl viceprezident Amazonu pro služby prodejcům v EU Francois Saugier.

Prodejci mohou mít u Amazonu také k dispozici analytické nástroje, které jim zajistí řadu obchodních informací a podpoří efektivní plánování marketingu, prodeje i doručování zboží.

Zdroj:čtk
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Amazon se chystá dodávat potraviny v dalších městech

Ilustrativní obrázek

Po Applu a Amazonu dosáhla biliónové dolarové hodnoty další společnost

Ilustrativní obrázek

Komentář BHS k nejhodnotnějším značkám na světě

Ilustrativní obrázek

Buffetova Berkshire Hathaway poprvé v historii nakoupila podíl v Amazonu

Ilustrativní obrázek

Amazon hodlá údajně otevřít kamenné prodejny především s potravinami



Čti více
Ilustrativní obrázek

Průzkum umístil Prahu mezi TOP 20 nejatraktivnějších měst Evropy pro investory

Ilustrativní obrázek

Expobank CZ nabízí úrok 1,6 % p.a., nejvyšší mezi běžnými a spořicími účty bez poplatků a podmínek

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.