Akcie mediálních společností letos významně porostou

08:08 | Ne Ro | Diskuze

Analytici z Morgan Stanley si domnívají, že akcie mediálních společností v letošním roce 2017 může čekat i 25% růst.

Foto: Gerd Altmann

Mediální sektor se poslední dobou potýká s obtížemi, jelikož stále více zákazníků se poohlíží po službách online streamování jako jsou Netflix či u Amazon a zadavatelé reklamy se logicky snaží držet krok s dobou.

Analytici z Morgan Stanley jsou však přesvědčeni, že do konce roku 2017 by mediální akcie mohly posílit o 15 až 25 %. Očekávají sílící růst tržeb u TV distribuce i posílení důvěry v růst zisků. Zvýšili tudíž investiční doporučení pro mediální sektor jakožto takový na "attractive". Analytici v odůvodnění napsali, že v mediálním sektoru došlo ke konsolidaci, čímž klesly distribuční poplatky, a zlepšily se vyhlídky, že do nabídky budou letos zařazeny i nové služby online streamování, které by mohly přimět předplatitele kabelové TV k přejití k lepším nabízeným balíčkům.

Tradiční TV podle analytiků registrují obrovský pokles tržeb z reklamy a přišly o tržní podíl na úkor digitálních platforem. Nicméně, velké společnosti nabízející především balené zboží, jídlo a nápoje se vrátily zpět na televizní obrazovky v naději na lepší návratnost svých investic. Analytici z Morgan Stanley jsou přesvědčeni, že zažijeme celkově reklamně silný rok 2017 a že provedení reformy zdanění korporací, kterou slibuje Donald Trump, taktéž zmiňovanému sektoru letos prospěje.

Zdroj:bi, redakce
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.