Aegon se spojuje s NN

14:14 | E V | Diskuze

NN Životní pojišťovna, která již oznámila koupi a převzetí pojišťovacích aktivit skupiny Aegon v České republice, získala všechny souhlasy regulátorů k uskutečnění fúze.

Ilustrativní obrázek
Foto: public

K 1. říjnu 2019 proto dochází se schválením České národní banky ke sloučení obou pojišťoven. Aegon Pojišťovna zanikne a NN Životní pojišťovna se stane nástupnickou společností s celkem asi 400 tisíci klientů a pozicí třetí největší životní pojišťovny v ČR. Pro klienty pojišťovny Aegon ani NN se nic nemění – nadále mají nárok na stávající produkty a služby, navíc získají ještě širší možnosti zajištění své finanční budoucnosti.

„Spojují nás holandské kořeny a teď i společná budoucnost. Sdílíme také stejné hodnoty ohledně péče o klienty, ať už jde o krytí rizik či zajištění spokojeného stáří. Po sloučení tu pro ně budeme v ještě lepší formě,“ říká Maurick Schellekens, generální ředitel NN ČR.

Většině klientů pojišťovny Aegon v ČR již dorazil dopis, který je o změně vlastníka informuje a shrnuje veškeré související praktické informace. „Všechny klienty ujišťuji, že se pro ně nic nemění. I po sloučení obou pojišťoven zůstávají podmínky jejich smlouvy i kvalita životního pojištění zcela zachovány. Nemusí nic zařizovat ani měnit,“ dodává Maurick Schellekens.

Nizozemská finanční skupina NN podniká v 18 zemích světa a poskytuje služby 17 milionům klientů, zejména v oblasti životního pojištění, důchodového spoření a investic. Loni v létě oznámila koupi životní pojišťovny Aegon v České republice a životní pojišťovny a důchodové správcovské společnosti Aegon na Slovensku za 155 milionů eur. Po dokončení transakce na začátku roku nyní v ČR dochází k právní fúzi obou společností.

„Díky spojení společností Aegon a NN vybudujeme novou NN, která bude postavena na tom nejlepším z obou společností,“ říká k dalším plánům generální ředitel NN ČR. „Potenciál moderních informačních systémů Aegonu spolu s tržní silou a finančním zázemím NN nám umožní nabídnout ještě atraktivnější produkty a služby, a to již příští rok,“ vysvětluje Maurick Schellekens.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. Je držitelem ocenění Superbrands 2016, 2018 a 2019, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích a získala stříbro mezi životními pojišťovnami podle výzkumu Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“.

 

Nová NN a Martina Sáblíková

 

Zatímco značka Aegon od října přestane působit na českém trhu, NN plánuje další posílení své viditelnosti a chystá na příští rok inovovanou nabídku produktů a služeb zákazníkům.

„Cítíme se zavázáni i nadále poskytovat všem našim zákazníkům kvalitní služby, na které jsou zvyklí.  Zároveň je ale před námi výzva vybudovat novou NN tak, aby si k nám našli cestu i ti, kteří nás dosud míjeli,“ sděluje svou vizi generální ředitel NN ČR, která kromě životního pojištění nabízí také spoření na penzi se státní podporou.

Snahu o pokračování toho, na co jsou zvyklí čeští klienti NN i Aegonu, podtrhuje i partnerství, které NN Životní pojišťovna navázala s českou rychlobruslařkou a několikanásobnou mistryní světa Martinou Sáblíkovou. Ta byla mnoho let tváří Aegonu v Česku a nyní její podpora přechází pod NN.

„Mám z toho velkou radost. Příběh sportovkyně, která už více než deset let poráží nejlepší holandské rychlobruslařky, aniž by v Česku stál jediný rychlobruslařský ovál, je prostě senzační. Martina mě zcela okouzlila nejen svou cílevědomostí, ale také skromností. Je to velice inspirativní člověk,“ říká Maurick Schellekens.

Martina Sáblíková je také součástí aktuální reklamní kampaně NN. Ta odstartuje 21. října a poběží v první vlně až do konce roku nejen formou TV spotu, ale obšírněji také v online kampani. NN v ní chce odvyprávět příběhy obyčejných lidí z různých regionů, kteří stejně jako Martina mají to štěstí, že díky svému odhodlání v životě dělají to, co je naplňuje, a zároveň inspirují druhé.

Na tvorbě reklamní kampaně se podílelo Studio by Creative Dock spolu s produkční společností Punk Film. Svůj hlas spotům propůjčil herec Michal Dlouhý, zkušený dabér slavných osobností jako Brad Pitt nebo Keanu Reeves. Režie se ujal Pavel Nosek (cena Magnesia Český lev), za kamerou stanul Jan Baset Střítežský (4x Český lev za nejlepší kameru).

Zdroj:Ester Fleischerová, NN
Líbil se vám článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrativní obrázek

Zklikvidovali jsme první škody po orkánu Sabine

Ilustrativní obrázek

AXA v ČR očekává milionové škody způsobené orkánem Sabine

Ilustrativní obrázek

Pojišťovnou roku 2019 je skupina AXA Česká republika a Slovensko

Ilustrativní obrázek

Automobilky Fiat Chrysler a PSA Group oficiálně potvrdily jednání o možné fúzi, jejich akcie rostou



Čti více
Ilustrativní obrázek

Koruna aneb První případ nakažení koronavirem u nás

Ilustrativní obrázek

Asijské indexy převážně oslabují: včera byl počet nově nakažených po světě poprvé vyšší jak v Číně

Ilustrativní obrázek

Americké akcie uzavřely smíšeně

Ilustrativní obrázek

Americké akciové index rostou o více než 1 %

Ilustrativní obrázek

Německé akcie ztrácí

Portál W4T.CZ používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.